GoPro se pregătește de concedieri masive și închideri de divizii

GoPro se pregătește de concedieri masive și închideri de divizii
06:02 02.12.2016

Creațiile GoPro sunt sinonime cu camerele de acțiune, dar vânzările slabe au obligat compania să închidă secții și să facă restructurări masive de personal.

Dacă v-ați dorit vreodată o cameră de acțiune, cel mai probabil v-ați orientat către un GoPro. Cu toate că între timp au apărut foarte multe clone, aceste gadgeturi sunt perfect din punctul de vedere al performanței, iar prin intermediul unei colecții stufoase de accesorii, sunt și foarte versatile. Problema lor este că nu prea se strică, utilizatorii le țin pe cele vechi timp de foarte mulți ani, iar vânzările scad cu o viteză amețitoare. Nu contează nici măcar faptul că anul acesta am avut parte de o serie de produse noi cu specificații de invidiat, suport pentru comenzi vocale și nu numai..

Din acest motiv, GoPro se simte nevoită să-și revizuiască atitudinea. CEO-ul Tony Bates, fostul director de la Skype, tocmai a anunțat micșorarea forței de muncă din compania pe care o conduce cu 15%. Această valoare se reflectă în aproximativ 200 de persoane, atât angajați actuali, cât și posturi care erau scoase la concurs și care au fost desființate în fașă.

Între timp, în speranța că va ajunge să câștige bani, GoPro a făcut o investiție importantă într-o divizie de divertisment. Scopul acesteia din urmă era producerea de filme de calitate, dar pentru că tocmai a fost închisă, respectivele visuri vor mai avea de așteptat. Până la finele acestui an, până și CEO-ul actual se va retrage din funcție, deși nu este foarte clar momentan dacă această decizie este rezultatul perioadei dificile prin care trece GoPro sau sunt alte motive la mijloc.În altă ordine de idei însă, nu a ajutat compania nici faptul că toate dronele Karma, primele ale companiei, au fost retrase de pe piață deoarece se prăbușeau aleatoriu.

După punerea în aplicare a acestor proiecte de restructurare, GoPro speră să revină pe profit cândva în 2017. Veștile bune au început deja, cu o creștere de 35%, când vine vorba de vânzările de Black Friday, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Sursa: Engadget
loading...