Utilizatorii de BlackBerry sunt cei mai conservatori

Utilizatorii de BlackBerry sunt cei mai conservatori
09:30 15.09.2015

Un nou studiu confirmă tendinţa utilizatorilor de BlackBerry de schimba cel mai rar un smartphone în comparaţie cu alţi utilizatori de telefoane inteligente.

În fiecare an, fiecare producător, fără excepţie, lansează noi smartphone-uri. Acestea includ specificaţii actualizate, un design mai compact şi atrăgător combinat cu performanţe sporite. Din acest motiv, mulţi dintre noi s-au obişnuit să-şi schimbe telefonul în fiecare an, dacă nu la câteva luni. Există însă şi foarte multe excepţii de la această regulă, iar dacă vă întrebaţi cine îşi schimba telefoanele cel mai rar, răspunsul este oferit de un studiu recent al celor de la Kantar Worldpanel.

Din câte se pare, un studiu realizat pe un eşantion reprezentativ de utilizatori de telefoane mobile a scos la iveală faptul că posesorii de BlackBerry îşi schimbă în medie smartphone-ul o dată la 32 de luni. Această valoare este un subiect de mândrie major pentru compania canadiană, în contextul în care media pentru toate celelalte tipuri de telefoane este de 22 de luni, moment după care utilizatorii investesc într-un upgrade.

În mare parte, cum era de aşteptat, aceste statistici sunt influenţate şi de operatorii de telefonie care oferă un dispozitiv subvenţionat o singură dată la 2 ani. Cu cât renunţă mai multe companii la astfel de practici sau preţul smartphone-urilor scade atât de mult încât nu se mai justifică să le achiziţionaţi subvenţionat, valorile de mai sus vor scădea şi mai mult. Nu de alta, dar lansările dese de terminale impresionante vă fac să rezistaţi foarte greu tentaţiei de a cumpăra un telefon nou atât de rar.

Alte statistici interesante desprinse din studiul celor de la Kantar Worldpanel vizează utilizatorii de telefoane Lumia. Aceştia se pare că le schimbă cel mai des, o dată la 16 luni. Apple se poate lăuda cu o medie de 25 de luni între upgrade-uri, în timp ce telefoanele Samsung sunt schimbate o dată la 18 luni.

loading...