Instagram depășește un nou record de popularitate

Instagram depășește un nou record de popularitate
Alexandru Puiu
08:50 23.09.2015

Este surprinzător numărul celor care folosesc obsesiv Instagram, iar reţeaua de socializare se poate mândri cu depăşirea unui nou prag de popularitate.

Au trecut aproape 9 luni de când cei de la Instagram se mândreau cu depăşirea pragului de 300 de milioane de utilizatori. La momentul respectiv, reţeaua de socializare devenise deja o componentă a Facebook, dar Mark Zuckerberg luase decizia inspirată de o lăsa ca o entitate independentă. Ca urmare, numărul utilizatorilor a continuat să crească, din ce în ce mai multe persoane demonstrându-şi fascinaţia pentru pozele cu filtre.

În urmă cu doar câteva zile, acest prag a fost depăşit din nou cu o valoare remarcabilă. Peste 400 de milioane de persoane folosesc acum Instagram, cu menţiunea foarte importantă că peste 75% din această bază de utilizatori este localizată în afara Statelor Unite ale Americii, în timp ce 25% sunt americani. Cea mai mare creştere a fost înregistrată în ţări precum Brazilia, Japonia şi Indonezia.

Anunţul oficial pe marginea depăşirii acestui prag a fost făcut pe blogul companiei. ,,Când s-a lansat Instagram în urmă cu aproape 5 ani, 400 de milioane părea un vis distant. Acum, ne străduim să îmbunătăţim Instagram, ajutându-vă pe voi să experimentaţi lumea prin intermediul imaginilor şi să vă conectaţi cu alţii prin pasiuni comune.” Cu o rată de creştere atât de accelerată este foarte interesant de urmărit unde va ajunge Instagram în aproximativ un an. Cu siguranţă nu are şanse să ajungă popularitatea Facebook, dar trendul este oricum impresionant.

În altă ordine de idei, Instagram are probleme destul de mari legate de monetizarea serviciului. Chiar şi după ce au început să insereze reclame printre postările obişnuite, prea puţini utilizatori au fost tentaţi să interacţioneze cu ele. Până acum însă, totul a fost un experiment. Rămâne să vedem dacă distribuţia reclamelor la scară globală, către toţii utilizatorii reţelei sociale, va avea un efect financiar benefic sau va afecta negativ baza de utilizatori.

loading...