Google+ nu mai există și începe dezmembrarea în Photos şi Streams

, 03 Mar, 05:00

După ce a fost evident că nu e foarte atrăgător ca produs de sine stătător, se împarte în cel puţin două bucăţi: Photos, Streams şi, eventual, Hangouts.

Pentru că cei de la nu prea mai au multă răbdare când vine vorba de segmentele companiei care nu sunt foarte profitabile, s-au decis să împartă în mai multe bucăţi propria reţea socială. Mai mult decât atât, au numit şi un nou director al diviziilor rezultate din această împărţeală.

,,Voiam doar să confirm că zvonurile sunt adevărate. Sunt entuziasmat să conduc produsele Google Photos şi Streams.” Acestea au fost cuvintele lui Bradley Horowitz pe Google+ în momentul în care a confirmat zvonurile începute în urmă cu câteva săptămâni. ,,Este important pentru mine ca aceste schimbări să fie înţelese şi percepute ca nişte schimbări pozitive aduse ambelor produse şi modului în care acestea ajung la utilizatori.

Nu este deloc exclus ca Hangouts, platforma de comunicaţii a companiei să devină de asemenea o divizie standalone. ,,Cred că, din ce în ce mai mult, veţi vedea că ne concentrăm pe comunicaţii, fotografii şi Google+ Streams ca la trei zone importante, mai degrabă decât ca la una singură.” Sundar Pichai, vicepreşedinte pentru produse la Google a confirmat această direcţie a companiei într-un interviu recent acordat celor de la Forbes.

,,Încercăm să facem ceva mai larg care ajută oamenii să comunice oriunde are utiliza orice produse preferă.” Indiferent cât de lăudată va fi această direcţie de către oficialii Google, la această oră este imposibil de apreciat dacă Horowitz va fi suficient de eficient încât să transforme bucăţile din Google+ în soluţii relevante în piaţă.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail