28 nov. 2013 | 16:43

The Pole Society, prima aplicație de advertising mobile to outdoor – văzut și plăcut!

ACTUALITATE
The Pole Society, prima aplicație de advertising mobile to outdoor - văzut și plăcut!

Aplicația românească de advertising mobile to outdoor The Pole Society a văzut astăzi lumina ecranelor digitale din București. Așa cum era și cazul, am testat și… ne-a plăcut.

The Pole Society

Serviciul advertising mobile to outdoor este complet nou pentru piața românească și, în anumite aspecte, este o noutate chiar și la nivel global. Este prima soluție din lume care permite crearea unui poster și streaming-ul său direct din smartphone sau tabletă pe un ecran outdoor digital. Astăzi, 28 noiembrie, poate fi și testată gratuit în centrul Bucureștiului.

Creat de un start-up românesc inovator, serviciul „The Pole” oferă o soluție foarte practică, simplă și convenabilă în special pentru business-urile mici și mijlocii, ca alternativă pentru promovarea, mult mai costisitoare, prin display-uri outdoor.

Procedura este extrem de simplă și implică un dispozitiv cu iOS și… atât. Pentru a crea propriul afiș, sunt câțiva pași de urmat: descarci aplicația The Pole Society din App Store, îți creeazi posterul cu ajutorul funcțiilor grafice sau uploadezi unul deja existent, într-un format compatibil iOS (format 3/2), și selectezi ecranele digitale pe care dorești să fie afișată imaginea. Foarte drăguț este că posterele pot fi și personalizate la diferite niveluri, de luminozitate, focus, prin desenare sau prin diverse efecte aplicate.

Pentru moment, aplicația The Pole Society acoperă peste 40 de ecrane digitale în București, urmând să devină disponibilă și pentru alte destinații, precum New York sau Dubai, începând cu 2014. Platforma prezentată în premieră de către The Pole este lansată în parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, prima soluție de plăți cu telefonul mobil din România, și Phoenix Media.

”Aceasta este prima soluție care îți conectează telefonul mobil la un ecran de outdoor în timp real. Este ușor de folosit, personalizată pentru nevoile specifice ale consumatorului, flexibilă și accesibilă. Suntem entuziasmați de potențialul acestui instrument si așteptăm cu interes reacțiile după testarea sa. Scopul nostru este să conectăm orașele din lumea întreagă, așa că stați pe aproape pentru a ne urmări; nu vom înceta să surprindem”, afirmă Bogdan Savonea, co-fondator The Pole.

The Pole Society va fi lansată și pentru platforma Android, versiune aflată momentan în dezvoltare și estimată a fi finalizată la începutul anului 2014, probabil chiar în ianuarie.

[dmalbum path=”/wp-content/uploads/dm-albums/The Pole Society/”/]

Prețurile pentru afișare încă nu au fost făcute publice, revenim cu un update îndată ce vor fi comunicate oficial. Oricum, se pare că este vorba de un nivel foarte accesibil, potrivit pentru piața business-urilor mici și mijlocii căreia i se adresează. Se pare că plățile vor putea fi realizate tot cu ajutorul smartphone-ului, printr-un sistem securizat. Va exista și varianta gratuită de afișare, însă posterele vor apărea doar în aplicația The Pole Society, nu și pe ecranele din oraș.

The Pole Society este o aplicație gândită, așa cum am spus, de niște români, noi am stat de vorbă cu Matei Psatta, membru al echipei The Pole. Sunt niște tineri foarte simpatici, îndrăzneți și, după cum se observă, cu viziune. The Pole Society este genul de aplicație pe care am fi fost mândri să vedem înscrisă în competiția de aplicații Smart IT. Programarea efectivă a fost realizată de agenția M Ready și a durat un an.

Pentru mai multe detalii, accesați www.thepolesociety.com.