Facebook îşi schimbă Like-ul

, 07 Noi, 09:00

În cazul în care v-aţi plictisit în cei trei ani în care butonul  Like nu s-a schimbat, gigantul în socializare v-a ascultat rugămintea.

facebook like share button reinventat

Este incredibil modul în care anumite elemente din online, indiferent cât de mici şi de nesemnificative sunt, îţi ajung cu usurinţă în subconştient. Butonul  Like este un astfel de element, la fel şi cel de Share aferent aceleiaşi reţele de socializare. Pentru ca se pare ca nu reuşeau să fie foarte evidente, cele două au fost reinventate de la zero, motiv pentru care, în curând, ar trebui ca formatele de mai sus sa fie vizibile pe toate site-urile pe care le vizitaţi şi folosesc aceasta formă de manifestare a interesului.

Introdus iniţial în 2010, aceasta este prima dată când gigantul din Menlo Park îşi aduce aminte de butonul de Like. Renumit în parte pentru degetul orientat în sus care manifestă aprecierea faţă de conţinutul pe care îl găsiţi online, noul Like nu va mai încorpora respectiva caracteristică. O trăsătură dominantă cromatică va consta în combinaţia dintre alb şi albastru, care reuşeşte să ,,sară în ochi”. Pe lângă litera F ieşită în evidenţă datorită marcajului alb de jur imprejur, cuvântul Like scris în Helvetica este în egală măsură lizibil şi proeminent. Acelaşi lucru se poate spune şi despre micile modificari manifestate prin noul buton Share.

Este foarte probabil ca nu toată lumea să fie încântată de aceste schimbări, în parte datorită incomensurabilei puteri a obişnuinţei. Dacă vă număraţi printre cei care cred că înainte era mai bine, mai aşteptaţi un pic şi s-ar putea să vă obişnuiţi şi cu noul design Facebook Like.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail