13 sept. 2022 | 22:52

Povestea românului care vindea ziare și acum e milionar. Îl știe o țară întreagă de la Pro TV

BANI ȘI CURS VALUTAR
Share
Povestea românului care vindea ziare și acum e milionar. Îl știe o țară întreagă de la Pro TV

Este cunoscut din cadrul emisiunii „Imperiul Leilor” difuzată la Pro TV, însă puțini știu că înainte ca el să devină milionar, vindea ziare. Află întreaga poveste de viață a lui Dragoș Petrescu, cel care a reușit să facă bani din „piatră seacă”.

Odată cu participarea sa la emisiunea televizată, mai mulți telespectatori și-au pus semne de întrebare cu privire la unul dintre „leii” emisiunii. Dragoș Petrescu s-a născut în data de 10 noiembrie 1970 în București, iar ulterior, a absolvit Liceul de Informatică Tudor Vianu din București și a finalizat cu succes cursurile Institutului Politehnic din același oraș.

La nici un an după căderea regimului lui Ceaușescu, acesta a început să vândă ziare în pasajul de la Piața Universității. Spiritul de întreprinzător l-a determinat să se miște rapid, astfel că la scurt timp, își deschide o tarabă la Piața Dorobanți, iar mai apoi numărul acestora ajunge la 6.

Șapte ani mai târziu, în 1997, Dragoș începe o nouă afacere în domeniul combustibililor, astfel că își deschide o stație după obținerea francziei de la companie foarte cunoscută. Cu toate acestea, în anul 2004 acesta decide să înceapă o afacere în industria HoReCa.

Dragos Petrescu Horeca

Povestea de succes a milionarului Dragoş Petrescu de la „Imperiul Leilor”

Citește și: Cine e Dan Șucu de la Imperiul Leilor. Povestea de viață a ”părintelui” Mobexpert

Citește și: Cum a reușit Sebastian Dobrincu de la Imperiul Leilor să se îmbogățească de la o vârstă fragedă: „Nu cred în talent”

Citește și: Cine este Cristina Bâtlan, singura femeie de la Imperiul Leilor. Din ce a făcut bani mulți

Citește și: Cine e Mohammad Murad, fosta vedetă PRO TV reținută pentru mită electorală

Românul care a ajuns milionar deși în trecut vindea ziare

El deschide un restaurant în cartierul Primăverii, afacere care se bucură de un real succes și ajunge să se extindă la nivelul Capitalei. Restaurantul prezintă atât specific românesc cât și internațional, fiind vorba despre „La Mama”.

Bărbatul a povestit în trecut că alături de un partener de afaceri decid să deschidă cunoscutul restaurant în spațiul unui magazin al său care nu-i aducea profit. Investiția de la acea vreme s-a ridicat la 11.000 de dolari, iar construcția din lemn i-a determinat pe afaceriști să mai plătească alte aproximativ 8.000 de dolari.

Resturantul avea 60 de locuri și după doar trei săptămâni, oamenii se înghesuiau să intre. În urmă cu aproximativ zece ani, Dragoș Petrescu a apelat din nou la spiritul său de afacerist și decide să înceapă un business cu produse cosmetice naturale.

„Ideea de a face cosmetice naturale s-a năs­cut când petreceam verile la bunici, undeva în munţii Vrancei, iar bunica mea fă­cea săpunuri de casă. Ulterior, am încer­cat şi eu să fac acele săpunuri, iar pe parcurs mi-am îmbunătăţit tehnica, cunoştinţele, am urmat şi cursuri în Anglia pe tema pro­duc­ţiei de cosmetice naturale. Astăzi for­mez o mică echipă alături de colaboratorii noştri, Andreea care ne ajută pe partea crea­tivă, alături de soţia mea, care a fost atrasă în acest univers“, povestea omul de afaceri în cadrul unui interviu.

În timpul liber, acesta se bucură cu adevărat de prezența familiei și de natură, practicând alergare, bicicletă și înot, iar în timpul iernii, merg împreună la schi. Atunci când se află în preajma soției sale, acesta nu ezită să fie un adevărat domn, profitând de fiecare moment și dansând împreună cu ea.