Cine este Cristina Bâtlan, singura femeie de la Imperiul Leilor. Din ce a făcut bani mulți

Cine este Cristina Bâtlan, singura femeie de la Imperiul Leilor. Din ce a făcut bani mulți
Cine este Cristina Batlan de la Imperiul Leilor

Cristina Bâtlan este fondatoarea brandului de încălțăminte Musette. Ea este al doilea lei care întră în show-ul Imperiul Leilor. De la vârsta de 19 ani este în lumea afacerilor, atunci când a realizat că nu o să profeseze ca avocat, renunțând la cursurile Facultății de Drept.

Cine este Cristina Bâtlan, singura femeie de la Imperiul Leilor

Alături de Roberto Bâtlan a dezvoltat o afacere cu materiale textile, însă cu timpul a realizat că acest business al lor trebuie să se dezvolte, punând apoi bazele grupului Musette, cel mai important brand românesc de încălțăminte.

Cristina Bâtlan privește prezența în Imperiul Leilor ca pe o oportunitate de a întâlni tineri cu idei noi:

”Aș vrea să investesc într-o companie sau afacere în care nu ar trebui să mă preocup neaparat de bunul mers, ci să vin ca business angel, să întâlnesc oameni care știu cum se face lucrul acesta și să-l facă bine. Mă reinventez permanent, așadar,  am nevoie de inspirație în business-ul meu actual, dar și în viața mea de zi cu zi”, a declarat fondatoarea Musette.

Tot fondatoarea Musette mai are și un mesaj pentru cei care vin la această emisiune pentru a găsi finanțare pentru visele lor:

”Le-aș sugera să fie pragmatici, să încerce să-și pună la punct planul de afaceri, să-și cunoască cifrele. Mi-aș dori să avem în față oameni și poveștile lor, povești adevărate. Mă preocupă tendințele în zona de lifestyle, sănătate, mediu și sustenabilitate. În materie de trenduri sunt foarte la curent cu ce se întâmplă la nivel mondial. Mi-ar plăcea să fiu invitată într-o afacere în domeniu, să mă implic precum o fac în propria mea companie„, a spus Cristina Bâtlan.

Cristina Bâtlan, inclusă de mai multe ori în Topul Forbes

Cristina Bâtlan și Roberto au cumpărat în anul 1995 și prima fabrică unde fabricau genți. La începutul anilor 2000, aceasta avea magazine în mall-urile din București. Ea aducea marfă din Italia și din Spania. Nemulțumită fiind de termenele de livrare, de marfa pe care o primea și de prețurile ridicate, a vândut tot stocul către un mare retailer de la vremea aceea, după care a achiziționat o a doua fabrică, în București.

De asemenea, fondatoarea Musette a fost inclusă de mai multe ori în Topul Forbes al celor mai influente femei din România. Brandul Musette a ajuns, în 2020, la 3 fabrici, zeci de magazine în România şi străinătate, 600 de angajaţi, dar şi o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI