Snapchat, pericol pentru Facebook, Instagram, TikTok: crește la peste 400 de milioane de utilizatori
Snapchat crește la peste 400 de milioane de utilizatori. Caracteristicile AI generative și o afacere cu abonament în creștere au fost puncte tari pentru companie.
Snapchat, concurent real pentru TikTok
Snapchat a crescut la peste 400 de milioane de utilizatori, a anunțat Snap în raportul privind veniturile din al treilea trimestru. Aplicația de socializare a adăugat nouă milioane de utilizatori noi în ultimul trimestru, ridicând numărul total de utilizatori activi zilnici (DAU) la 406 milioane, o creștere cu 12% față de anul trecut, a spus compania.
Vezi și: Modurile absolut stupide prin care social media distruge societatea
Această etapă importantă a companiei vine la puțin mai mult de un an după ce Snap și-a concediat aproximativ 20% din forța de muncă, într-un efort de a reduce costurile, pe măsură ce veniturile din publicitate au încetinit. Aceste reduceri, împreună cu noile caracteristici ale produsului, se pare că încep să dea roade.
Compania a raportat venituri de 1,19 miliarde de dolari pentru acest trimestru, o creștere de 5% față de anul trecut și mai bună decât se așteptau analiștii de pe Wall Street, potrivit CNBC. Într-o declarație, Snap a arătat că serviciul său de abonament, Snapchat+, este o parte cheie a strategiei sale de a-și crește sursele de venit non-publicitare. Snap a anunțat luna trecută că Snapchat+, care oferă utilizatorilor funcții exclusive și experimentale pentru patru dolari pe lună, a ajuns la cinci milioane de abonați.
Snapchat îmbrățișează inteligența artificială
AI generativ a fost, de asemenea, un punct forte pentru companie. Chatbot-ul MyAI al companiei, care a fost lansat tuturor utilizatorilor Snapchat în aprilie, a ajuns la peste 200 de milioane de oameni care au schimbat colectiv peste 20 de miliarde de mesaje cu chatbot-ul alimentat de OpenAI. Snap a spus că crede că asistentul este unul dintre „cei mai folosiți chatbot AI disponibili astăzi”.
Am scris AICI despre funcțiile AI ale Snapchat. Ca referință, rețeaua de socializare a adăugat o nouă funcție AI generativă în aplicația sa. Mai exact, „Dreams”, este într-un fel similar cu efectele AR ale companiei, cunoscute sub numele de lentile. Dar, în loc de efecte în timp real bazate pe cameră, funcția folosește AI generativă pentru a remixa selfie-urile utilizatorilor în „imagini fantastice care le transformă personajul în noi identități”.