Volvo încearcă să rezolve o „problemă”: cum vrea să-și schimbe imaginea din piață

Volvo încearcă să rezolve o „problemă”: cum vrea să-și schimbe imaginea din piață

Muzica ușilor trântite pentru a ademeni tinerii.

Cel mai bine vândut crossover XC60 al Volvo Cars are o problemă – are cea mai îmbătrânită clientelă dintre toate modelele Volvo vândute în S.U.A.

Clienții XC60 au 55 de ani, sau cu aproximativ cinci ani mai mult decât media mărcii Volvo.

Pentru a introduce crossover-ul de dimensiuni medii cumpărătorilor mai tineri, producătorul auto suedez a colaborat cu YouTuber Andrew Huang. Creatorul de conținut canadian a produs un videoclip care este o coloană sonoră a sunetelor vehiculelor – clic pe centurile de siguranță, faruri care clipesc, închiderea ușilor și oglinzile pivotante – amestecate într-o pistă techno.

Videoclipul YouTube de 1:05 minute servește și ca marketing de produs, evidențiind comenzile vehiculului prin glisare ale trapei, sistemul de infotainment bazat pe Google și purificatorul de aer.

Şeful de marketing Volvo Car USA, Leigh Moynihan, a declarat că studiile de piaţă arată că oamenii interesați de XC60 sunt axaţi pe design şi pe tehnologie.

„Am vrut o oportunitate de a vedea dacă am putea crea o piesă nouă pentru XC60, care ar putea prezenta publicului nostru într-un mod nou și captivant diferitele caracteristici ale mașinii”, a declarat Moynihan pentru Automotive News Europe.

YouTube-ul, ultima frontieră pentru industria auto

XC60, care concurează cu Audi Q5, BMW X3 și Mercedes-Benz GLC, a reprezentat mai mult de o treime din vânzările Volvo în SUA anul trecut, sau 41.582 de vehicule.

Moynihan a spus că cei 2,3 milioane de abonați ai canalului YouTube ai lui Huang oferă celor de la Volvo acces la o piață țintă demografică de 25-44 de ani. Abonații lui Huang au între 25 și 34 de ani.

„Ne oferă această oportunitate de a atinge punctul favorabil într-un mod care este distractiv”, a spus Moynihan. „Ne provocăm în mod constant partenerii noștri media să ne aducă oportunități și noi modalități de a ajunge la publicul nostru.”

Colaborarea include un videoclip din culise, în care Huang și producătorul Keeley Bumford le arată spectatorilor cum au „făcut sunetul mașinilor”.

„Portbagajul sună foarte dinamic pentru că este unul dintre acele lucruri de închidere hidraulică”, a spus Bumford în videoclip. „Așa că am decis că are sens să închidem piesa cu închiderea portbagajului”.

Etichete: