Volkswagen dezvoltă gama ID: la ce să te aștepți de la ID.4 Pro 4Motion

Volkswagen dezvoltă gama ID: la ce să te aștepți de la ID.4 Pro 4Motion

Configurația sa cu dublu motor oferă 261 de cai putere, permițându-i să tracteze mai mult decât versiunea cu tracțiune spate.

Volkswagen avea nevoie de o versiune ID.4 cu tracțiune integrală fără insignă GTX și exact asta a fost adăugată gamei în Europa odată cu introducerea noului ID.4 Pro 4Motion. Configurația sa cu dublu motor produce 261 de cai putere (față de 299 de cai putere a lui GTX) și costă de la 49.020 EUR în Germania (cu aproximativ 1.400 EUR mai puțin decât GTX).

Este cu șapte zecimi mai lent să accelereze până la 100 km/h în comparație cu GTX, realizând sprintul în 6,9 secunde. Viteza sa maximă este aceeași cu cea a lui ID.4 GTX, 180 km/h, care este mai mult decât maximul de 160 km/h al modelelor cu tracțiune spate.

O variantă practică

Cu toate acestea, versiunea ID.4 Pro 4Motion nu este concepută pentru pasionații de mașini de performanță, ci mai degrabă pentru persoanele care ar putea avea nevoie să tracteze ceva și care, de asemenea, ar putea fi mai înclinați să ia vehiculul în off-road. Este evaluat pentru a tracta 1.400 kg, 200 kg  mai mult decât ID.4 Pro RWD, iar motorul frontal asigură tracțiune atunci când este necesar, ar trebui să fie puțin predispus să se blocheze în afara drumului.

Cu această nouă versiune, care nu este cu mult mai ieftină decât GTX, Volkswagen va face ID.4 și mai atrăgător pentru cumpărători. Ca model, merge foarte bine, cu 163.000 de vehicule livrate în întreaga lume în 2021 și o creștere așteptată a acestui număr în acest an.

ID.4 este în prezent construit la două fabrici din Germania, fabricile VW Zwickau și Emden, printr-un proces complet neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon, conform producătorului, în Chattanooga, Tennessee și în China, prin societatea mixtă SAIC-VW care construiește ID.4 X, precum și societatea mixtă FAW-VW care produce ID.4 Crozz.

Este, de asemenea, disponibil ca ID.5 mai zgomotos, cu un acoperiș asemănător cu un coupe și o reglare ceva mai sportivă la felul în care se conduce în comparație cu ID.4.

Citește și: