Volkswagen are probleme cu bateriile: ce se întâmplă cu producția ID.Buzz

Volkswagen are probleme cu bateriile: ce se întâmplă cu producția ID.Buzz

Volkswagen Commercial Vehicles a oprit producția ID.Buzz în Hanovra pentru o săptămână.

După cum scrie ziarul local Hannoversche Allgemeine Zeitung, unele module celulare par să nu atingă performanța țintă. Rezultatul constă în căderi de tensiune, care reduc raza de acțiune a vehiculului și, de asemenea, pot avea un impact negativ asupra duratei de viață. Compania a confirmat că au constatat deficiențe în timpul verificărilor de calitate efectuate de furnizor, dar nu a oferit alte detalii.

De la începutul producției la începutul acestei luni, VW Commercial Vehicles a fabricat aproximativ 500 de vehicule ID.Buzz, dar care nu au fost livrate clienților. Furnizorul celulelor bateriei lucra deja la problemă, a spus VWCV.

Start prost

Un purtător de cuvânt al Volkswagen Vehicule Comerciale a confirmat că doar ID-ul. Buzz este afectat – deși sunt oferite și alte modele MEB din seriile ID.3, ID.4 și ID.5 cu o baterie cu 77 kWh de energie utilizabilă. „Este o celulă de baterie nouă de la un alt furnizor care este utilizată în prezent doar în ID.Buzz”, a spus purtătorul de cuvânt. „Prin urmare, doar producția din Hanovra este afectată, dar nu și alte locații.” Cu toate acestea, a spus el, noua celulă va fi folosită ulterior în alte modele MEB.

Anul acesta, VWCV își propune să producă până la 15.000 de unități ale ID.Buzz Pro și ID.Buzz Cargo EV. Ținta pe viitor este de a produce până la 130.000 de vehicule pe an în Hanovra în viitor. Vânzările ambelor modele au început pe 20 mai.

Poate fi o pură coincidență că, în prezent, a devenit cunoscută o altă problemă a bateriei cu un model MEB. Youtuberul norvegian de eMobility, Björn Nyland, a fost nevoit recent să anuleze un test de autonomie cu un VW ID.5 GTX, deoarece bateria putea prelua doar aproximativ 65 kWh de conținut de energie. De obicei, 77 kWh este conținutul net de energie utilizabil; brut, 82 kWh sunt instalați în vehicule. În cazul lui Nyland, VW Norvegia a justificat măsurătorile cu un modul de baterie defect.