20 dec. 2022 | 15:01

Instagram trage linie, la final de an: poți să-ți creezi propriul Recap Reel 2022

ACTUALITATE
Instagram trage linie, la final de an: poți să-ți creezi propriul Recap Reel 2022

Tot ce trebuie să faci e să selectezi cel puțin trei fotografii sau videoclipuri și aplicația Instagram le va combina automat într-un Reel.

Instagram a pus un accent mai mare pe Reels anul acesta și se extinde asupra modului în care utilizatorii își vor crea Recapitularea 2022. Astfel, poți să selectezi cel puțin trei fotografii sau videoclipuri, iar Instagram le va uni automat într-un Reel.

Anul trecut, funcția de recapitulare a Instagram s-a numit Playback (Redare). A selectat până la zece dintre poveștile (Stories) unui utilizator din ultimul an, iar oamenii au putut schimba poveștile după cum au considerat de cuviință. Caracteristica a însemnat că utilizatorii nu trebuiau neapărat să recurgă la aplicații terțe pentru a împărtăși amintirile din ultimele 12 luni.

Instagram a introdus Recap Reel 2022

Rells-urile au reprezentat o zonă de creștere majoră pentru Meta în ultimul an. Compania spune acum că, pe Instagram și Facebook, Reels sunt văzute de peste 140 de miliarde de ori în fiecare zi. Meta și-a consolidat răspunsul la TikTok în ambele aplicații în ultimele luni, adăugând lucruri precum instrumente care facilitează crearea Reels-urilor, un programator Reels în aplicație și modalități de a posta pe Reels din aplicații terță parte.

Cum spuneam, amintim că Instagram și-a lansat programatorul de postări în aplicație, permițându-le utilizatorilor selectați să-și planifice postările în avans, fără a fi nevoie să folosească Creator Studio de la Meta sau serviciile terțe.

Platforma de partajare a fotografiilor și videoclipurilor deținută de Meta oferă companiilor și creatorilor puterea de a programa Reels și fotografii pentru până la 75 de zile în cadrul aplicației. Instagram a testat funcția în ultimele săptămâni, oferind unui mic procent din comunitatea sa globală acces la instrument, înainte de această lansare mai largă (dar încă limitată).

De asemenea, Instagram se pregătește să ofere utilizatorilor posibilitatea de a reposta postările și Reels-urile altor utilizatori.