Google Search a înregistrat cel mai mare trafic, din toate timpurile, în perioada finalei Cupei Mondiale 2022
Google Search a devenit un hub pentru cea mai populară finală sportivă de pe planetă.
Google Search a înregistrat cel mai mare trafic din istoria sa de 25 de ani în timpul Cupei Mondiale FIFA, pe 18 decembrie, a scris pe Twitter CEO-ul Sundar Pichai. Google a devenit efectiv un centru de informare pentru finală. Cu recordurile deja doborâte pentru faza grupelor și meciurile din optimile de finală, este, de asemenea, probabil cea mai urmărită finală din istorie, odată ce cifrele vor fi publicate.
Cu funcțiile de căutare actualizate, lansate înainte de Cupa Mondială, Google a făcut mai ușor pentru utilizatori să țină pasul cu acțiunea. Căutarea „Cupa Mondială” a arătat o secțiune dedicată în partea de sus cu o listă de meciuri viitoare, inclusiv datele și ora locală. De asemenea, a existat posibilitatea de a configura notificări pe mobil pentru anumite echipe, atingând pictograma clopoțel și alegând echipa pe care doreați să o urmăriți.
Cupa Mondială 2022, pe Google Search
Lionel Messi, care a obținut în sfârșit Cupa Mondială, performanța legendară a lui Kylian Mbappe, revenirea Franței la sfârșitul reprizei secunde, o prelungire incredibilă cu două goluri marcate și o repriză de penalty, toate acestea au contribuit la succesul căutărilor masive pe Google.
Amintim că pe 20 noiembrie 2022 a început Campionatul Mondial de Fotbal la Qatar. Cel mai cunoscut motor de căutare, obișnuiește ca atunci când există un eveniment important la nivel mondial sau național, să sărbătorească acest lucru printr-un Google doodle pentru a le aminti despre eveniment tuturor celor care în acea zi vor căuta ceva pe Google.
Un Google Doodle este o modificare specială, temporară, a siglei de pe paginile de pornire Google, menită să comemoreze sărbători, evenimente, realizări și figuri istorice notabile. Primul Google Doodle a onorat ediția din 1998 a evenimentului anual Burning Man de lungă durată din Black Rock City, Nevada, și a fost conceput de co-fondatorii Larry Page și Sergey Brin pentru a anunța utilizatorii despre absența lor în cazul în care serverele se prăbușesc.