BMW rămâne optimistă: ce se întâmplă cu producția

BMW rămâne optimistă: ce se întâmplă cu producția

BMW trece la porturi alternative din China pentru a face față perturbărilor cauzate de restricțiile stricte ale țării legate de coronavirus.

Șeful de producție al BMW a spus că producătorul auto își va îndeplini obiectivele de producție pentru 2022, chiar dacă congestionarea porturile din China, închiderile din Ucraina și alte probleme ale lanțului de aprovizionare continuă să afecteze vânzările.

Vorbind într-un interviu, Milan Nedeljkovic a spus că BMW trece la porturi și moduri de transport alternative din China pentru a face față perturbărilor cauzate de restricțiile stricte legate de coronavirus.

El a spus că BMW încă se așteaptă să mențină producția la aproximativ același nivel ca anul trecut.

„Putem compensa în continuare volumul pierdut și deficitul de componente”, a spus Nedeljkovic, spunând că este încrezător că va îndeplini obiectivul de producție stabilit la începutul anului.

În timp ce rețeaua de producție a BMW a simțit tensiunea din cauza situației lanțului de aprovizionare în primul trimestru, s-a descurcat mai bine decât rivalii.

Întreaga industrie are probleme

Livrările producătorului de automobile din München au scăzut cu 7,3% în primele trei luni, mai puțin de jumătate față de Mercedes-Benz și Audi.

Rezultatul BMW se bazează pe succesul comparativ de anul trecut în depășirea crizei fără precedent a cipurilor.

Lipsa de semiconductori rămâne problema cea mai presantă a companiei, a spus Nedeljkovic.

În plus, inginerul, în vârstă de 53 de ani, trebuie să pregătească rețeaua de producție a BMW pentru deficitul de gaz care se profilează în cazul în care Germania este forțată să raționalizeze.

„Pe termen scurt, este foarte dificil pentru industria auto și furnizorii să se descurce fără gaz”, a spus el.

Producătorii de automobile folosesc în principal gaz în atelierele lor de vopsire, dar și pentru a produce anumite componente.

Pentru fabrica sa din Leipzig, BMW caută hidrogen pentru procesele de producție, deoarece infrastructura este instalată în apropiere. În SUA, fabrica BMW din Spartanburg folosește biometan în principal pentru încălzire.

Noua fabrică a BMW din Debrecen, Ungaria, nu va folosi combustibili fosili când va intra în funcțiune în 2025.

Citește și:
Etichete: