BMW construiește cel mai puternic model al său: ce știm despre modelul i7

BMW construiește cel mai puternic model al său: ce știm despre modelul i7

I7-ul complet electric al BMW va avea 600 CP și va fi cea mai puternică versiune a noului sedan emblematic Seria 7.

Varianta complet electrică a noului sedan BMW Seria 7 va livra mai mult de 600 CP, a spus CEO-ul Oliver Zipse, oferind mai multă putere decât versiunile hibrid plug-in, pe benzină și diesel.

În conformitate cu strategia de denumire recentă a mărcii, versiunea electrică se va numi i7.

Următoarea generație a modelului BMW Seria 7 va fi dezvăluită la Salonul auto de la Beijing pe 20 aprilie, a declarat Zipse la conferința de presă anuală a BMW Group.

Versiunile cu ardere internă vor avea noi motoare dezvoltate pentru a respecta reglementările Euro 7 privind poluarea, care urmează să fie anunțate în iulie, a spus Zipse.

El a descris noua Seria 7 drept „următorul as în strategia noastră de creștere de succes în clasa de lux”.

Noul model este deja în faza de pre-producție și va intra în vânzare până la sfârșitul anului.

Directorul Tehnic Frank Weber a prezentat mai multe caracteristici interioare, inclusiv un ecran de înaltă definiție de 31 de inch pentru pasagerii din spate, care este rabatabil pe plafon și se rabatează în spatele tetierelor din față. O privire asupra zonei tabloului de bord a dezvăluit un design minimalist văzut și în iX.

Seria 7 va oferi așa-numitele funcții de asistență pentru șofer „Nivelul 2 plus” la momentul lansării.

bmw i7 camo

Strategie diferită de Mercedes

Toate sistemele de propulsie ale noii Serii 7 se vor baza pe o singură arhitectură, cea mai recentă evoluție a platformei CLAR cu tracțiune spate/tracțiune integrală și au practic același stil de caroserie.

Vechea rivală Mercedes a ales o strategie diferită pentru a-și electrifica sedanurile emblematice. Clasa S tradițională oferă putere cu ardere internă, inclusiv un hibrid plug-in, în timp ce EQS complet electric utilizează o platformă diferită și are propriul stil de caroserie.

Cumpărătorii de sedanuri de lux apelează din ce în ce mai mult la modele complet electrice.

Anul trecut, Porsche Taycan a fost cel mai bine vândut segment în Europa, cu 17.106 vânzări, de peste trei ori mai mari decât omologul său cu ardere internă de la Porsche, Panamera, arată cifrele Dataforce.

I7 va fi unul dintre cele 15 modele complet electrice despre care BMW spune că vor fi în producție până la sfârșitul anului 2022, inclusiv modelele de pre-serie.

BMW spune că până în 2030 jumătate din vânzările globale vor fi complet electrice, deși Zipse a declarat că grupul depune toate eforturile pentru a atinge acest obiectiv mai devreme. El a spus că vânzările de vehicule electrice ale grupului ar putea ajunge la 1,5 milioane anual până în acel an, în funcție de modul în care se dezvoltă infrastructura și aprovizionarea cu materii prime pentru baterii.

Etichete: