Anunțul Lidl pentru toți clienții, schimbarea fără precedent: nu faci asta la Kaufland, Mega Image

Anunțul Lidl pentru toți clienții, schimbarea fără precedent: nu faci asta la Kaufland, Mega Image

În perioada sărbătorilor, Lidl face o schimbare pentru clienții săi. Lanțul de magazine testează un serviciu tip comandă din aplicație și ridică.

Astfel, se vor putea cumpăra din magazine șapte tipuri de produse specifice perioadei de sărbători. Acestea se vor putea achiziționa prin serviciul Click & Pick.

Așadar, retailerul Lidl va oferi utilizatorilor aplicației sale, în perioada 28 noiembrie-15 decembrie, un serviciu prin care aceștia pot rezerva șapte tipuri de produse speciale de sărbători, urmând a le ridica din magazinul dorit.

Lidl le oferă clienților săi serviciul Click & Pick

Ce înseamnă, mai exact, serviciul Click & Pick: în primul rând, va fi disponibil în aplicația mobilă Lidl Plus în perioada 28 noiembrie – 15 decembrie. Astfel, clienții pot rezerva produse speciale de sărbători direct de pe telefon.

După rezervarea făcută, clienții sunt informați prin e-mail cu privire la data la care pot fi ridicate produsele din magazinul Lidl selectat. De asemenea, clienții pot urmări statusul rezervării direct din aplicația Lidl Plus, în secțiunea „Detaliile Rezervării”. Clienții au la dispoziție 48 de ore pentru a-și prelua produsele, pe care le pot ridica pe baza numărului de rezervare disponibil în aplicație sau primit prin e-mail. Produsele pot fi achitate doar în magazinul Lidl selectat în aplicație ca punct de ridicare.

Dacă vrei să folosești acest serviciu, trebuie să știi care sunt cele șapte tipuri de produse specifice sărbătorilor de iarnă pe care le poți rezerva: Jamon Serrano Reserva din gama Deluxe (299 lei/buc.), Cutie Cadou din gama Deluxe (499 lei/buc.), jumătate de porc (14,90 lei/kg), set veselă 16 piese (499 lei/buc.), Robot multifuncțional de bucătărie (2199 lei/buc.), Birou cu înălțime reglabilă (599 lei/buc.) și brad natural de Crăciun Nordmann (129,99 lei/buc.).

Astfel, iată pașii pe care trebuie să-i urmezi ca să folosești serviciul Click & Pick. Prima oară, deschide aplicaţia Lidl Plus. Dacă nu ai aplicaţia instalată, o poţi descărca gratuit din Google Play, App Store sau AppGallery. Apoi, navighează către secţiunea specială. Asigură-te că ai selectat corect magazinul favorit.

Următorul pas este să adaugi produsele preferate în coş şi să confirmi rezervarea. Pe ecranul aferent coşului de cumpărături vei vedea în ce perioadă poţi ridica produsele din magazinul ales. În final, tot ce trebuie să faci este să ridici produsele şi să plăteşti. Reţine faptul că este necesar să ai telefonul sau e-mailul de confirmare pentru ridicarea rezervării. Vei plăti la casele de marcat.