Zoom se adaptează la viața post-pandemie: soluția găsită ca să mai facă bani

Zoom se adaptează la viața post-pandemie: soluția găsită ca să mai facă bani

Numărul persoanelor dependente de Zoom a explodat în ultimul an, dar în timp ce lucrurile încep să revină la normal, populara platformă încearcă să se adapteze cu o actualizare importantă.

Zoom a profitat mult de pe urma pandemiei, odată cu desființarea evenimentelor față în față. Chiar dacă restricțiile provocate de Covid-19 s-au ridicat în multe colțuri ale mapamondului, inclusiv în România, creatorii Zoom speră că afinitatea oamenilor pentru evenimente virtuale nu s-a încheiat brusc, fie ele și într-un format hibrid, cu unii oameni în sală, alții în capătul celălalt al mapamondului.

Zoom Events este cea mai nouă platformă de evenimente de la creatorii Zoom. De la conferințe cu mii de oameni până la ședințe de yoga cu 15-20 de persoane, noua funcție speră să adreseze o varietate mare de scenarii.

Nu în ultimul rând, ar trebui să fie o sursă semnificativă de bani, având în vedere că majoritatea celor care folosesc Zoom, probabil 95% dintre ei, nu plătesc niciun leu. Pe de altă parte, Zoom are abonamente de la 150 de dolari până la 65.000 de dolari, iar cineva trebuie să le plătească și pe acelea, nu există degeaba.

Zoom Events va fi disponibil din această vară și se va reflecta și în disponibilitatea unui calendar sau hub în care organizatorii să-și poată înscrie evenimentele, indiferent dacă sunt private, publice, ocazionale sau săptămânale. Mai mult decât atât, gazdele își vor putea monetiza evenimentele prin bilete virtuale direct prin Zoom, vor putea defini un mecanism de înscriere pentru posibilii participanți și nu numai.

Dintr-un punct de vedere, aceasta este o extensie a platformei OnZoom, aflată în teste din toamna trecută cu afaceri mici și antreprenori. În mod previzibil, funcționalitatea acelui serviciu va fi acum integrată în Zoom Events. Rămâne doar să vedem dacă oamenii vor fi dispuși să plătească pentru noul Zoom sau vor prefera să alerge către evenimente în lumea reală, cât mai departe de internet.

Citește și: