Volkswagen promite să revoluționeze industria: ce e „NEW AUTO”

Volkswagen promite să revoluționeze industria: ce e „NEW AUTO”

Volkswagen a fost, până anul trecut, cel mai mare producător al lumii. Odată cu prezentarea noului plan „NEW AUTO”, constructorul vrea să-și recapete poziția.

Germanii de la Volkswagen vor să-și recapete poziția de cel mai mare producător auto, pierdută anul trecut în fața Toyota. CEO-ul Herbert Diess le-a prezentat acționarilor  „NEW AUTO” – strategia prin care vrea să se impună în fața tuturor în următorii ani.

Între altele, șeful constructorului german și-a reconfirmat țintele de profit, volumele de vânzări și planurile pentru electrificarea mărcilor grupului. NEW AUTO este numele planului strategic al lui Herbert Diess, CEO, și ale echipei sale cu care ca conduce compania în următorii doi ani.

Volkswagen, strategia de miliarde

Principala promisiune e legată de câștiguri. Planul VW este să-și păstreze ținta de profit de 8 – 9%, pentru anul 2025.

„Mobilitatea individuală are un viitor strălucit. Cu brandurile noastre puternice și platformele de tehnologie globale, avem un plan clar pentru a juca un rol primordial în noua lume a mobilității. Cu noua strategie NEW AUTO, vom reinventa Volkswagen până în 2030”, a spus Diess.

E posibil ca Volkswagen să întreacă Tesla și să devină lider pe piața mașinilor electrice. Diess se declară optimist.

„Ținta noastră este să devenim liderul pieței globale pentru vehicule electrice”, a mai susținut Herbert Diess.

Cel mai recent model electric al Volkswagem, ID.4, se vinde extrem de bine, chiar mai bine decât predecesorul său – ID.3.

În prima jumătate a anului 2021, Volkswagen a vândut 170.939 de automobile electrice .

”Ofensiva noastră electrică globală continuă să progreseze, iar cererea clienţilor este ridicată. În acest an preconizăm să livrăm, pentru prima dată, un milion de vehicule electrificate (n.n. – 100% electrice + hibride) şi suntem încrezători că ne vom îndeplini obiectivele privind emisiile de CO2 în Europa”, a declarat Christian Dahlheim, directorul de vânzări al grupului Volkswagen.

Chiar și în China, cea mai mare piață auto din lume, grupul Volkswagen a înregistrat o victorie impresionantă. Acolo, vânzările s-au dublat până la 18.285 de vehicule în primul trimestru, echivalentul a 10,7% din vânzările totale ale grupului.

După prima jumătate a acestui an, modelul ID.4 este liderul vânzărilor de mașini electrice ale grupului cu 37.292 unități. În același timp, ID.3 a fost comercializat în 31.177 unități.

Citește și: