Cum arată Volkswagen ID.4, cel mai nou SUV electric al germanilor

Cum arată Volkswagen ID.4, cel mai nou SUV electric al germanilor

Pariul Volkswagen pe modele electrice este generația ID. Producătorul se pregătește acum să livreze primele SUV-uri ID.4, al doilea model electric al acestei generații.

Volkswagen s-a bucurat de un succes enorm cu primul model electric al generației ID – e vorba de ID.3. Mașina s-a vândut extrem de bine, chiar peste așteptări. În decembrie 2020, germanii de la Volkswagen au stabilit o performanță la care poate nici măcar nu se așteptau. Modelul ID.3 a fost pe locul al doilea în topul vânzărilor pe toate categoriile, fiind depășit doar de modelul clasic Golf.

Acum, producătorul merge mai departe. A început livrările celui de-al doilea model electric din gama ID – e vorba de SUV-ul ID.4. 

Cum arată ID.4, noul SUV electric de la Volkswagen

Din producția modelului ID.4 au început să fie livrate clienților primele exemplare – ediția 1ST Edition. Se întâmplă luna viitoare pentru Europa și China, în vreme ce americanii mai așteaptă puțin. Asta pentru că VW vrea să producă ID.4 în uzina din Chattanooga, mai târziu în acest an.

Noul model ID.4 este un SUV de clasă compactă, dezvoltat pe platforma MEB a grupului, aceeași pe care a fost creat și ID.3.

„ID.4 joacă un rol important. Cu acest model, Volkswagen își extinde gama pentru a include un vehicul electric în cel mai mare segment, în creștere, al SUV-urilor compacte. Lansarea pe piață a modelului global este astfel o bornă strategică importantă pentru marcă”, a declarat Ralf Brandstatter, CEO al mărcii VW.

Anul trecut, VW și-a triplat livrările de vehicule complet electrice și a devenit lider pe acest segment.

„Sperăm să livrăm peste 100.000 de ID.4 către clienți, doar în acest an. Am primit deha 17.000 de comenzi pentru acest model”.

Cea mai cumpărată versiune a noului SUV electric este Pure Performance, cu un pachet preconfigurat, care are un preț de 38.450 euro, pe piața din Germania, unde clienții pot aplica pentru o subvenție de 9.000 de euro. Mașina vine cu două versiuni de baterie, de 52 kWh, 348 km autonomie, și 77 kWh, cu 522 km autonomie.

De asemenea, sunt disponibile două niveluri de performanță, de 170 CP și 204 CP. Ulterior, va fi lansată și o versiune sportivă, GTX. Volkswagen și-a propus să producă 1,5 milioane de automobile electrice în doar 5 ani.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: