Polestar propune un crossover electric: ar putea fi cel mai bine vândut model al companiei

Polestar propune un crossover electric: ar putea fi cel mai bine vândut model al companiei

La câteva zile după ce și-a anunțat planurile de a se lista la bursă, Polestar a arătat cum va extinde gama în anii 2020. Unul dintre noile modele pe care le-a detaliat este un crossover electric cu o linie de acoperiș asemănătoare unui fastback, care va ateriza într-unul dintre cele mai competitive segmente ale lumii mașinilor electrice.

Provizoriu, modelul va purta numele 4 și va fi poziționat între Polestar 3, care urmează să fie un SUV de dimensiunea Porsche Cayenne în 2022 și între Polestar 2, care urmează să fie un sedan, care va deveni temporar singura mașină din gama companiei odată ce producția modelului 1 se termină la sfârșitul anului 2021. Se poate ca numele de Polestar 3.5 să nu aibă impactul scontat de companie. Indiferent, va fi poziționat ca o alternativă mai înaltă și mai spațioasă la Polestar 2, astfel încât ar putea concura în aceeași arenă ca și Audi Q4 E-Tron.

„Asemenea modelului 2, nu vrem să facem marca Polestar un brand care nu este accesibil pentru o mare parte a populației, așa că din acest motiv avem un al doilea SUV în curs”, a explicat șeful companiei Thomas Ingenlath.

Prețuri accesibile

Prețurile pentru cele patru modele vor începe de la aproximativ 45.000 EUR în Europa.

El a adăugat că modelul 4 va fi mai sportiv decât modelul 3, probabil atât în ​​ceea ce privește designul, cât și în ceea ce privește dinamica șofatului. De asemenea, va fi mai mic, dar va oferi o cabină relativ spațioasă, în ciuda designului său. Deși modelul nu a fost dezvăluit încă, acesta a fost previzualizat într-o imagine pe care firma a publicat-o, după ce și-a anunțat IPO-ul pentru a oferi o imagine asupra viitoarei sale linii; este a doua mașină din stânga.

Se zvonește că Polestar 4 va merge pe o platformă numită SEA, care este legată de arhitectura PMA dezvoltată de compania mamă din China, Geely. Atunci, modelul 4 va deveni primul model Polestar care nu este construit pe structura Volvo.  Modelul 1 este pe aceeași platformă Scalable Production Architecture, SPA, ca numeroase alte modele Volvo, inclusiv actuala generație XC90. Se pare că modelul 3 va folosi următoarea treaptă a acestei arhitecturi, în timp ce 2 este construit pe aceeași arhitectură modulară compactă de bază, CMA, ca și XC40 și C40.

Citește și: