Pariul Clubhouse, câștigător: ce aplicații concurează la categoria Social Audio

Pariul Clubhouse, câștigător: ce aplicații concurează la categoria Social Audio

Clubhouse a dat moda în rândul aplicațiilor în format audio și se pare că pariul făcut e unul câștigător.

Clubhouse a făcut din formatul exclusiv audio noua modă în rândul aplicațiilor. Social Audio este una dintre categoriile de aplicaţii cu cea mai mare creştere din acest an, iar cei de la Clubhouse i-au inspirat și pe greii din online să lanseze funcții similare.

Facebook și Twitter sunt doar două dintre marile platforme care au trecut la așa ceva.

Clubhouse, pariu câștigător pe Social Audio

Aplicaţiile de Social Audio au înregistrat 20 de milioane de descărcări în primul trimestru al acestui an, după estimarea făcută de Sensor Tower. Pe primul loc e clar Clubhouse, care a înregistrat aproximativ 15,3 milioane de instalări în primele trei luni ale anului. În februarie, spre exemplu, a crescut la 9,6 milioane de instalări, de la  2,4 milioane de instalări în ianuarie.

În martie, Clubhouse a scăzut la 2,7 milioane de instalări, menţinând numai 13% în plus faţă de luna ianuarie. Numărul total de instalări al Clubhouse este în jur de 16,4 milioane, majoritatea fiind contorizate anul acesta.

Social Audio include şi alte aplicaţii notabile, Stereo şi Spoon fiind două dintre a acestea. Stereo a avut un traseu similar cu Clubhouse anul acesta, deşi la un nivel mai mic. Aceasta a crescut de la 551.000 milioane de instalări în ianuarie, la 1,5 milioane de instalări în februarie.

Tot precum Clubhouse, Stereo a scăzut în martie – cu 998.000 de instalări, aceasta a pierdut 35% faţă de luna anterioară.

Spoon este una din aplicaţiile vechi ale categoriei, existând din 2016. Aceasta nu s-a bucurat de un spike în februarie, precum Clubhouse şi Stereo, ci a crescut constant pe întreg parcursul anului trecut. Cea mai bună lună pentru Spoon a fost aprilie 2020, când a înregistrat 974.000 de instalări, scrie news.ro.

Succesul recent al aplicaţiilor de Social Media a determinat marile companii de online să înceapă dezvoltarea propriilor replici. Platformele sociale, precum Facebook, Twitter şi Reddit, văd în componenta audio o extensie a propriilor reţele.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: