Mastercard, anunț pentru toți românii: oferta e de nerefuzat

Mastercard, anunț pentru toți românii: oferta e de nerefuzat

Mastercard vine cu campanie specială, dedicată tuturor românilor ce vor ca în această toamnă să își ia un nou card Mastercard, emis de oricare dintre băncile partenere participante.

Este vorba despre campania națională „Să ai o lume întreagă în mâinile tale. De Neprețuit”.

„Cardul Mastercard a devenit un accesoriu esențial pentru marea majoritate a românilor, fie că vorbim de plasticul din portofel sau de varianta lui tokenizată în telefon sau alte device-uri de plată.

Și deși ultima perioadă a fost dominată de incertitudini, ne bucurăm ca în această toamnă să marcăm o nouă premieră – prima campanie națională Mastercard ce invită românii să descopere, dacă nu au făcut-o până acum, tot ceea ce are de oferit un card Mastercard – o rețea de acceptare de zeci de milioane de locații, în țară și în străinătate, plăți sigure și rapide, cât și ultimele tehnologii de plată ce le sunt mai aproape ca niciodată.

Ne sunt alături partenerii de emitere din România alături de care am lucrat îndeaproape această nouă inițiativă”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Mastercard pune la bătaie premii consistente

În perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2021, persoanele fizice sau juridice ce solicită și primesc un nou card Mastercard intră automat în cursă pentru a câștiga unul din cele 30 de carduri prepaid în valoare de 1000 de euro fiecare, care pot fi folosite în milioane de locuri din țară sau din străinătate, în cadrul rețelei de acceptare Mastercard.

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți.

„Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. ​Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit”, transmit reprezentanții companiei.

Citește și: