Cum a devenit Ryan Reynolds cel mai iubit actor de pe internet (cu sau fără succesul Deadpool)

Cum a devenit Ryan Reynolds cel mai iubit actor de pe internet (cu sau fără succesul Deadpool)

Mai ții minte reclama virală cu povestea de iubire dintre Satana și anul 2020, reclamă pentru un site de întâlniri online? „Diavolul însuși își poate găsi jumătatea”, într-o reclamă pentru un site de întâlniri online, realizată de compania de marketing a actorului Ryan Reynolds, pe muzica lui Taylor Swift.

Clipul în care Satana își găsește dragostea vieții, anul 2020, a devenit viral pe internet, adunând peste un milion de vizualizări în mai puțin de o zi de la lansare.

Când acest anunț publicitar pentru Match a debutat online în decembrie 2020, a declanșat un “lovefest” instantaneu online. Ryan Reynolds a declarat că s-a „simțit destul de încrezător că va funcționa”. Spotul companiei sale de marketing, Maximum Effort, a devenit unul dintre cele mai virale clipuri publicitare.

„Am început să privim marketingul ca pe un instrument complet diferit pe care îl aveam și ceva cu care am putea spune cu adevărat povești”, spune Reynolds. „Totul este storytelling. Dacă nu ești atent la asta, atunci doar difuzezi și nu te implici”.

Lui Reynolds, după cum spune chiar el, nu-i plăcea marketingul. El îl vedea ca pe o obligație. Dar apoi, a petrecut un deceniu încercând să transforme super-eroul Marvel Deadpool într-un film. Și chiar și când 20th Century Fox a luat proiectul în mâini, studioul a rămas sceptic cu privire la potențialul său.

Care este „secretul” în marketing, conform lui Ryan Reynolds

Așadar, actorul a făcut echipă cu unul dintre directorii de marketing ai studioului, George Dewey, care a petrecut 15 ani la agenția de publicitate McCann și au lansat o campanie de gherilă care a stârnit atât de multă emoție, încât Deadpool a devenit un blockbuster.

Așadar, el și Dewey și-au unit forțele pentru a construi Maximum Effort, care a produs de atunci video-uri virale consistente pentru o serie de proiecte, inclusiv companiile pe care le deține Reynolds (mai ales Aviation Gin și compania Mint Mobile). „Acum privesc marketingul ca una dintre marile bucurii ale vieții mele și ale afacerii mele”, spune actorul.

Întrebat într-un interviu despre procesul său creativ, Reynolds spune că el și echipa sa din agenție gândesc outside the box. Și chiar dacă sună clișeic, asta trebuie să faci ca să ai succes. Trebuie să fii creativ și să poți transforma o situație sumbră, cum ar fi anul 2020, într-una amuzantă, însă fără a fi lipsit de respect.

Cum se face un clip publicitar viral

“Vreau să spun că trăim într-o lume atât de reacționară, deci sunt multe cu care să ne jucăm. Dar iată un principiu al muncii noastre: nu vrem să divizăm. Când vorbim despre compania noastră, vorbim despre reunirea oamenilor”, spune Reynolds.

El a adăugat că atunci când au început să lucreze la conceptul cu Match.com, cei de la aplicație erau nesiguri cu acest pitch pitch – “Stai, adică personajele tale principale sunt Satana și o femeie numită 2020? – a trebuit să-i asigurăm că nu suntem aici pentru a ne diviza. Suntem aici pentru a îmbrățișa ceva și a aduce oamenii împreună într-o experiență comună. Când oamenii au un răspuns emoțional la ceva sau găsesc ceva incredibil de amuzant, acest lucru e de succes”.

“Acest lucru explică simplu tehnica noastră de marketing, care este foarte simplă. Majoritatea spoturilor pe care le producem sunt doar câteva persoane într-o cameră sau vorbim direct la cameră. Un buget mare poate determina oamenii să uite de conexiunile umane”, explică actorul.

În final, actorul mărturisește că și în actorie, dar și in publicitate trebuie să fii sincer, transparent și să nu ai prejudecăți. „Obiectivul nostru este să ne îmbunătățim radical în moduri noi și inventive. Regândirea lucrurilor este și lucrul nostru preferat de făcut. Adică, dacă ești mulțumit doar să câștigi bani, nu vei rezista pentru foarte mult timp în acest domeniu”, conchide actorul.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: