Topul copiilor care s-au îmbogățit din munca lor. Cum au reușit asta

Topul copiilor care s-au îmbogățit din munca lor. Cum au reușit asta

Internetul a schimbat multe dintre obiceiurile de consum, iar a face bani din diverse platforme poate fi aproape la îndemâna oricui. Acești copii au reușit să se îmbogățească din munca lor.

Internetul a rupt multe bariere atunci când vine vorba de creativitate și a unit oameni din toate colțurile lumii. A reprezentat un mediu mai mult decât propice și pentru altfel de activități din care te poți îmbogăți. E și cazul copiilor de doar câțiva ani care au reușit să ajungă vedete pe YouTube.

Deși n-au vârsta majoratului, au ajuns să facă milioane de dolari din conturile lor de pe YouTube sau alte platforme.

Topul copiilor care s-au îmbogățit din munca lor

Ryan Kaji

Ryan Kaji este unul dintre copiii-minune ai internetului. E deja milionar, deși n-are mai mult de 9 ani. Banii vin din canalul lui de Youtube, numit Ryan’s World, unde distribuie clipuri în care apare alături de părinții lui și de surorile sale gemene.

În 2020, Forbes l-a desemnat cel mai bine plătit creator de conținut de pe YouTube.

Matthew David Morris

E cunoscut pe internet sub numele de MattyBRaps sau MattyB și a reușit, de asemenea, să facă o avere din conținutul clipurilor pe care le încarcă pe YouTube. Înregistrează remixuri ale unor piese originale, iar primul clip creat din această serie, „Eenie Meenie” a lui Justin Bieber, a venit când avea doar 7 ani, adică în 2010. În doar 4 ani, canalul său a atras un miliard de vizualizări.

Averea sa este estimată la 3 milioane de dolari.

Johnson Moziah Bridges

Johnson Moziah Bridges

Pasionat de fashion încă de când era mic, Moziah Bridges și-a creat propria companie, numită Mo’s Bows, la vârsta de 9 ani.  Nu e creator de conținut pe internet, dar a ajuns să facă o avere din papioane, cravate și alte accesorii.

În doar 6 ani, compania a vândut produse în valoare de peste 6 sute de mii de dolari.

O mențiune separată în acest top merge și la cel mai cunoscut vlogger, creator de conținut sau cum vrei tu să-i zici: Selly. Deși a depășit vârsta majoratului de ceva vreme, Andrei Șelaru a ajuns cunoscut pe YouTube. Clipurile sale au adunat peste 700 de miliarde de vizualizări și peste 3 milioane de abonați, motiv pentru care e cel mai cunoscut influencer de la ora actuală.

Averea sa nu e cunoscută, dar e lesne de înțeles că nu e deloc mică.

Citește și: