Concurența la Dacia Spring vine de la Renault: noul Megane ar putea fi mai bun decât bolidul electric de la Mioveni

Concurența la Dacia Spring vine de la Renault: noul Megane ar putea fi mai bun decât bolidul electric de la Mioveni

În cazul în care Dacia Spring nu bifează toate particularitățile care te-ar putea încânta la un autoturism electric, noul Renault Megane cu același tip de propulsie ”verde” are șanse mari să fie alternativa perfectă la creația românilor de la Mioveni.

Noul Renault Megane mai are câteva etape de parcurs înainte să ajungă în reprezentanța francezilor, dar câteva detalii suplimentarea referitoare la autoturismul electric au început să circule pe internet. Mai mult decât atât, câteva imagini cu versiunea de preproducție au fost de asemenea publicate.

Din datele oficial, Renault Megane electric va utiliza un motor electric de 217 cai putere și va avea o autonomie de 450 de kilometri departe de priză. Ca referință, creația din imaginea de mai sus este o evoluție a Megane eVision, conceptul detaliat în toamna lui 2020 care va devenit sursa de inspirație pentru mai multe mașini cu zero emisii ale companiei mamă Dacia.

renault megane electric

Noul Megane Electric, o alternativă mai ”fițoasă” la Dacia Spring

Tot în această săptămână au ajuns online și niște imagini cu bordul autoturismului electric împreună cu denumirea oficială, Renault Megane E-Tech Electric. Conform datelor furnizate de francezi, versiunea de serie și prototipul Megane eVision au similarități în proporție de 95%, ca o confirmare a nivelului de ambiție pe care îl manifestă producătorul din hexagon.

În ceea ce privește particularitățile pe care le putem desprinde de la interior, la fel ca multe mașini electrice de top, consola centrală va fi dominată de un ecran de mari dimensiuni. Nu va lipsi zona de încărcare prin inducție pentru telefonul mobil, dar și spațiul generos de depozitare instalat sub ecranul central.

Este important de reținut că Renault Megane E-Tech Electric va fi primul model cu zero emisii din partea francezilor. Este dezvoltat pe arhitectură CMF-EV, aceeași pe care Nissan o folosește în SUV-ul Ariya din portofoliu. Cu un pic de noroc, această alternativă cât se poate de atrăgătoare pentru româneasca Dacia Spring ar trebui să-și facă debutul pe piață în 2022.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: