Anunț de ultimă oră pentru șoferii români. Renault vine cu o surpriză

Anunț de ultimă oră pentru șoferii români. Renault vine cu o surpriză

Grupul Renault vine cu o surpriză pentru șoferii pasionați de această marcă, dar și de tehnologia de ultimă generație. Tocmai a fost dezvăluit noul Megane E-Tech Electric, la Salonul Auto de la München.

Șoferii trebuie să știe că vânzările acestui autovehicul încep în martie 2022. Mașina vine cu două versiuni de motorizări, 96 kW (130 CP) și 250 Nm, respectiv 160 kW (220 CP) și 300 Nm.

Surpriza celor de la Renault, pentru toți șoferii

Renault a pregătit un pachet de elemente fascinante integrate în această mașină. Dotările sunt de ultimă generație, în timp ce caracteristicile de siguranță fac din Megane E-Tech Electric poate unul dintre cele mai râvnite modele din portofoliul producătorului francez.

Noul Renault Megane E-TECH Electric ajunge de la 0 la 100 km / h în 7,4 secunde și are o viteză maximă 160 km/h.

De asemenea, mașina vine la pachet și cu două capacități ale bateriei: 40 kWh pentru o autonomie de 300 km (standard WLTP) și 60 kWh pentru o autonomie de până la 470 km (standard WLTP, în funcție de versiuni).

Bateria de 40 kWh este alcătuită din 8 module a câte 24 de celule, distribuite pe un singur strat. Bateria de 60 kWh este formată din 12 module de 24 de celule fiecare, distribuite pe două straturi.

În ambele cazuri, dimensiunile bateriei rămân neschimbate, în special înălțimea record de 110 mm. Aceste baterii sunt garantate timp de 8 ani. În acest timp, șoferii trebuie să știe că bateriile sunt înlocuite gratuit dacă se deteriorează la un nivel sub 70% din capacitatea lor nominală.

De asemenea, beneficiază de un nou sistem de răcire lichid situat în carcasa inferioară a bateriei – o premieră pentru Renault – care face bateria mai compactă și mai eficientă datorită tuburilor din aluminiu turnate sub presiune. Cu o înălțime de numai 18 mm, facilitează montarea bateriei pe platformă, lăsând mai multă libertate pentru design și spațiu.

Maşina măsoară 4.21 x 1.78 x 1.5 x 2.7 metri în lungime, lăţime, înălţime şi ampatament. Are o greutate de 1.624 kg. Volumul portbagajului este de 440 de litri.

Megane-e-Tech-electric

Mai multe specificații tehnice

Datorită designului optimizat, motorul este compact și cântărește doar 145 kg (cu ambreiaj inclus), adică mai puțin cu 10% decât motorul utilizat în prezent pe ZOE, în ciuda unei creșteri semnificative atât a puterii, cât și a cuplului. Fiecare nou Megane E-TECH Electric va fi echipat cu unul dintre următoarele motoare: 96 kW (130 CP) și 250 Nm sau 160 kW (220 CP) și 300 Nm.

De fiecare dată când mașina frânează, bateria recuperează din energie, dar pentru a permite optimizarea gestionării energiei – indiferent de modul în care este folosită mașina – modelul este echipat cu un sistem de frânare regenerativă optimizat.

Activă când butonul de transmisie este în poziția D, frânarea regenerativă ajută la recuperarea energiei pe măsură ce mașina încetinește (ridicând piciorul acceleratorului) pentru a o transforma apoi în energie electrică care poate fi apoi stocată. Astfel ajută la sporirea eficienței și autonomiei bateriei, în timp ce frânele sunt folosite mai puțin.

Frânarea regenerativă este optimizată în continuare prin includerea a patru niveluri de frână interschimbabile, care pot fi selectate prin butoanele situate în spatele volanului: nivelul 0 (fără frânare regenerativă) până la nivelul 3 (regenerare maximă și frânare optimizată a motorului pentru o conducere urbană complet intuitivă).

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: