Vestea surpriză pentru mii de români care au cont bancar: BCR face schimbarea de luna aceasta

Vestea surpriză pentru mii de români care au cont bancar: BCR face schimbarea de luna aceasta
Sursa foto: Ava Babili / Flickr
Andrei Simion
Andrei Simion
18:01 04.05.2020

Aproape de finalul stării de urgență, BCR a venit cu un anunț deosebit pentru mii de români. Pentru noua opțiune, banca se bazează pe call center.

BCR susține că și-a simplificat fluxul intern și acum, printr-un simplu apel telefonic, clienții care încasează pensie pot cere să intre direct în contul bancar. La solicitarea clienţilor, BCR va prelua prin Contact Center cererea de virare a pensiei pe card pe care o va completa, în numele beneficiarului, cu acordul acestuia, şi o va trimite ulterior către Casele de Pensii.

Odată ce procesul acesta a fost făcut, urmează aprobarea cererii de către Casa de Pensii. Odată ce-i primită, Casa de Pensii va vira pensia în contul pe care clientul îl deţine la BCR. Viramentul va fi luna următoare sau, cel târziu, în a doua lună de la data depunerii cererii. Beneficiarii vor fi informați prin SMS.

  • Cererile de activare a pensiei pe card pot fi depuse la Contact Center BCR, la următoarele numere de telefon: *2227 sau +40214074200 (apelabil din străinătate).

„Fluxul a fost creat din grijă pentru clienţii seniori, pentru a limita deplasările în afara domiciliului sau intrarea în contact cu persoane din exterior. Cu ajutorul tehnologiei şi al colegilor, am dezvoltat în mai puţin de o lună un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic încasarea pensiei într-un cont bancar, cu card ataşat, livrarea cardului acasă, precum şi realizarea unor plăţi sau tranzacţii prin intermediul Contact Centerului nostru. Vom lansa, în paralel, o campanie de educaţie a tinerilor care îi pot ghida pe seniori în accesarea serviciilor bancare de la distanţă, online sau telefonic.”
Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, Banca Comercială Română

Opțiunile de care dispui la BCR în Contact Center

Banca a mai anunțat o extindere a opțiunilor care se pot face prin Contact Center. Astfel, în prezent se pot efectua următoarele: verificare cont curent, asistenţă de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet şi Mobile Banking, asistenţă de urgenţă și suport utilizare pentru carduri, dar și preluare acord livrare carduri noi la domiciliu.

Desigur, se poate face plată pentru facturi (în limita unei singure facturi şi a unei sume maxima de 300 de lei), dar pot fi obținute și informaţii personalizate şi generale despre produsele şi serviciile BCR. Transferuri bancare pot fi făcute prin serviciul Alo24.

În cazul în care pensionarii care vor pensia pe card n-au cont BCR, banca susține că pot să-și facă unul de la distanță. Recomandă aplicația George. Cardul este emis pe loc şi livrat în câteva zile acasă, pe cheltuiala BCR.

Cei care vor opta pentru deschiderea unui cont George vor beneficia de toate avantajele acestuia, printre care zero lei extragere la orice bancomat din lume sau zero lei comision de transfer în George sau de administrare cont.

BCR percepe un comision de administrare de 2 lei/ lună pentru pachetul „Comod”, dedicat pensionarilor.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Sursa: Agerpres
Etichete: