Schimbare majoră la Orange: ce se întâmplă cu facturile trimise către clienți

Schimbare majoră la Orange: ce se întâmplă cu facturile trimise către clienți

Orange anunță o schimbare majoră pentru milioane de clienți din România. Decizia se referă la facturile trimise acestora.

Orange anunță că nu va mai trimite facturi în format fizic către clienți. Cel mai mare operator de pe piața telefoniei mobile susține că a transmis notificări clienților și i-a anunțat că, începând cu această lună, vor primi factura exclusiv în format electronic, prin e-mail.

Mesajul Orange este unul simplu:

„Salut! Te anunțăm că, începând cu luna aceasta, factura ta Orange va fi disponibilă exclusiv în format electronic și o vei primi lunar pe e-mail. O poți accesa oricând și pe calculator, în My Orange https://oran.ge/facturi sau din SMS-ul prin care te-am înștiințat de emiterea facturii.”
Orange România

Orange, schimbare majoră pentru milioane de clienți din România

Reprezentanții Orange România au declarat că notificarea a fost transmisă către câteva mii de clienți și că operațiunea urmărește reducerea consumului de hârtie și sprijinirea clienților în adoptarea metodelor digitale de primire și de plată a facturii, scrie profit.ro.

„SMS-ul a fost transmis către câteva mii de clienți care primesc deja factura Orange și prin intermediul e-mail-ului. Pentru a le fi mai ușor să intre în posesia facturii în format digital, clienții o pot descărca direct din SMS sau o pot accesa din aplicația My Orange. Ne dorim să sprijinim clienții în adoptarea metodelor digitale de primire și de plată a facturii și, în același timp, să contribuim la reducerea consumului de hârtie. Acest tip de acțiuni fac parte din strategia de responsabilitate socială a Orange România, cu scopul de reducere a impactului asupra mediului înconjurător. Clienții au opțiunea de a păstra factura în format fizic. Dematerializarea proceselor și eficientizarea consumului de resurse – în acest caz, cel de hârtie  – înseamna parcurgerea unui drum lung, dar care ne ajută pe noi toți, companii și clienți, să avem un comportament mai responsabil față de mediul înconjurător.”
Orange România

Operatorul e lider pe piața telefoniei mobile și, la nivel național, are peste 10 milioane de clienți. Anul trecut, compania a consemnat o cifră de afaceri de 5,83 miliarde de lei, în creștere cu 1,4% față de 2018, iar profitul net s-a dublat, la 384,7 milioane de lei.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI