Opțiunea surpriză prin care Facebook se implică să scoată oamenii la vot

Opțiunea surpriză prin care Facebook se implică să scoată oamenii la vot

Facebook lansează o campanie publicitară națională de conștientizare a utilizatorilor în jurul votului. Include o campanie de marketing „vot-a-thon” și în aplicație.

Este continuarea unui program despre care Facebook a spus că a ajutat 2,5 milioane de persoane să se înregistreze pentru a vota până în acest an, cu scopul de a înregistra patru milioane de persoane înainte de data alegerilor din trei noiembrie.

Facebook a declarat că va desfășura campania prin „preluări naționale de difuzare prin cablu, radio și pagini digitale în cadrul știrilor”, încurajând oamenii să viziteze centrele sale de informare privind votul. De asemenea, va fi prezentat în centrul aplicațiilor sale Instagram și Facebook. Toate acestea vor culmina cu un eveniment pe pagina aplicației Facebook, marți la 11.

Astfel, sâmbătă, Facebook a început să le arate utilizatorilor cum să se înregistreze pentru a vota în partea de sus a aplicațiilor Facebook, Instagram și Messenger.

„Aceste notificări le duc la pagina relevantă cu site-ul oficial al statului lor sau una dintre organizațiile partenere nepartizane, dacă înregistrarea online a alegătorilor nu este disponibilă în statul lor”, a scris compania. A promis să afișeze aceste notificări până pe 25 septembrie. Termenele de înregistrare a alegătorilor variază de la stat la stat.

Facebook a fost criticat în timpul acestui ciclu electoral pentru că a permis minciunilor să apară în reclame politice, când alte site-uri precum Twitter au interzis cu totul reclamele politice. La începutul acestei luni, însă, CEO-ul Mark Zuckerberg și-a exprimat îngrijorarea cu privire la riscul „tulburărilor civile” după alegeri și a promis să ia măsuri pentru a încetini dezinformarea. Cu toate acestea, criticii au observat că aceasta continuă să înflorească pe site, în ciuda eforturilor companiei.

Facebook încearcă să oprească și dezinformarea legată de pandemie

O altă problemă pe care Facebook încearcă s-o reglementeze este dezinformarea cu privire la pandemie. Astfel, grupurile de pe Facebook, în special cele care se ocupă de subiecte legate de sănătate, sunt de mult timp problematice pentru companie.

Grupurile dedicate teoriilor conspirației anti-vaccin, de exemplu, au fost, de asemenea, legate de dezinformarea QAnon și COVID-19 – adesea prin propunerile algoritmice ale companiei. Mark Zuckerberg a declarat recent că platforma nu va elimina posturile anti-vaccin la fel ca în cazul dezinformării COVID-19.

Facebook remarcă faptul că sancționează grupurile care împărtășesc în mod repetat afirmații false care sunt respinse de verificatorii de fapt și că a eliminat peste un milion de grupuri în ultimul an pentru abateri repetate sau încălcarea regulilor sale. Dar criticii au spus de mult că Facebook nu face suficient în această privință – cazuri care au fost legate de dezinformare, hărțuire și amenințări de violență.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI