Netflix, ”pe plus” după pandemie: numărul abonaților a explodat, când toate domeniile s-au dus în cap

Netflix, ”pe plus” după pandemie: numărul abonaților a explodat, când toate domeniile s-au dus în cap

La finele primului trimestru din 2020, numărul abonaților la Netflix a crescut de mai bine de două ori decât se așteptau oficialii companiei.

În timp ce foarte mulți oameni stau acasă pe timp de pandemie, se pare că cei mai mulți dintre ei se uită la Netflix. Nu de alta, dar compania tocmai a anunțat rezultatele financiare pe primul trimestru al acestui an, iar creșterea înregistrată pe toate fronturile este semnificativă.

Cel mai mare serviciu de streaming de pe mapamond a înregistrat peste 16 milioane de abonați noi, doar în primul trimestru al acestui an. Această creștere s-a reflectat și într-un record impresionant când vine vorba de venituri, conform Variety. Dacă nu era evident, această creștere a fost determinată în mod direct de pandemia de Covid-19. Serviciul de streaming a transmis că, în total, are 182,9 milioane de abonaţi plătitori la finalul primului trimestru, cu 22,8% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Ca să înțelegi mai bine discrepanța dintre numărul de abonați noi și valoare estimată, ai în vedere că oficialii Netflix au anunțat investitorii că va fi vorba de aproximativ 7 milioane de abonați noi în primul trimestru al acestui an, iar valoarea reală a fost de 15,77 milioane de noi abonați.

Tot la capitolul consecințe provocate de coronavirus, din cauza suspendării producţiilor la Hollywood „anumite lichidităţi cheltuite pe conţinut vor întârzia”, iar unele titluri vor întârzia să fie lansate. Cu alte cuvinte, compania are și mai mulți bani în visterie decât ar fi trebuit, chiar dacă vor fi cheltuiți la un moment dat.

Venitul Netflix pe primul trimestru a fost de 5,77 miliarde de dolari, asemănător estimărilor analiştilor, iar câştigul net, de 709 milioane de dolari, cu puţin mai scăzut decât era aşteptat pe Wall Street. Valoarea netă a sumelor ar fi fost mai mare, dar a fost afectată de scăderea valorii dolarului pe piețele internaționale, un detaliu care a afectat valoarea abonamentelor din celelalte țări în afară de SUA. Au fost probleme și pe partea de suport tehnic, operaţiunile de asistenţă a clienţilor au fost perturbate serios înainte de a adăuga 2.000 de agenţi care lucrează remote.

În privința estimărilor pentru al doilea trimestru al acestui an, Netflix se aşteaptă să adauge 7,5 milioane de abonaţi. „Să sperăm că progresul împotriva coronavirusului va permite guvernelor să ridice curând măsurile de izolare la domiciliu. Când asta se va întâmpla, ne aşteptăm ca vizionarea şi creşterea să înceapă să scadă”, se arată în scrisoarea adresată acţionarilor.

În privința producțiilor care au fost un succes de proporții în ultimele luni, „Tiger King” a fost urmărit din 64 de milioane de gospodării, „Spenser Confidential”, din 85 de milioane, iar „Love Is Blind” din 30 de milioane. Noul sezon din „La Casa de Papel”, care a debutat pe 3 aprilie, a fost urmărit din 65 de milioane de gospodării.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI