Ministerul Finanțelor „is now online”: cum vrea instituția să se promoveze pe Facebook, Twitter și Instagram

Ministerul Finanțelor „is now online”: cum vrea instituția să se promoveze pe Facebook, Twitter și Instagram

Serviciile oferite de stat sunt digitalizate doar într-o proporție foarte mică și loc de mai bine e suficient. Până atunci, însă, se lucrează la imaginea din online, iar Ministerul Finanțelor caută să fie cât mai vizibil pe Facebook, Instagram și Twitter.

Ministerul Finanțelor vrea să apeleze la specialiști social media care să-i apere și să-i reprezinte imaginea în online. Instituția afirmă că vrea să contracteze servicii profesioniste pentru promovarea pe rețelele sociale. Practic, se pregătesc niște bani cu care să fie plătită echipa/firma care se va ocupa de asta.

Contractul vizează promovarea propriului site, dar și a conturilor instituției pe Facebook, Twitter, Instagram și Youtube.

Ministerul Finanțelor vrea pe Facebook, Twitter și Instagram

De notat că instituția are deja conturi pe aceste platforme, dar se pare că urmărește mai mult: vrea poate să vină cu conținut mai diversificat, dar și să aibă o viziune mai clară a ceea ce se întâmplă în online.

Ministerul ar vrea să-i fie furnizate servicii de creație clipuri media și materiale de promovare. Finanțele afirmă că declanșează acest demers cu scopul de a promova programele instituției, cum ar fi cele de vânzare de titluri de stat către populație (Fidelis și Tezaur), programele de garanții guvernamentale IMM Invest, IMM leasing, Noua Casă, etc, precum și programul de facilități fiscale pe 5 ani pentru capitalizarea companiilor românești..

Ce urmărește MF prin promovarea online:

  • Promovare conturi social media (facebook, twitter, instagram, youtube)
  • Creație clipuri media și materiale de promovare
  • Promovare conturi social media
  • Gestionarea campaniilor va permite promovarea targetată a paginilor oficiale și conturilor online dezvoltate de Ministerul Finanțelor Publice

Ministerul Finanțelor susține că vrea să obțină cel puțin 5.000 de urmăritori suplimentari și un reach de 500.000 de persoane.

De precizat că statul nu e la prima încercare de acest gen și chiar au fost instituții publice care s-au remarcat cu conținutul mai mult sau mai puțin reușit din online. Cum e, spre exemplu, pagina de Facebook a SRI, care nu de puține ori a reușit să creeze postări virale. Cum spuneam, mai mult sau mai puțin reușite, dar virale.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI