08 mai 2020 | 18:38

Serviciile ING Bank, Home’Bank Web și Mobile, au revenit la normal

TEHNOLOGIE
Serviciile ING Bank, Home'Bank Web și Mobile, au revenit la normal

Pe 8 mai, serviciile ING Bank Home’Bank Web și Mobile au fost indisponibile pentru o parte dintre clienți. Problemele au fost rezolvate.

ACTUALIZARE 18.40 Serviciile băncii sunt funcționale, din nou, pentru clienți. Problemele au fost rezolvate în jurul orei 18 pe 8 mai.

În altă ordine de idei, ar trebui să știi că ING Bank oferă acum opțiunea de-a economisi prin rotunjire. Se numește Round Up și serviciul poate fi activat sau dezactivat din secțiunea alocată contului de economii.

Odată activat, suma în lei plătită cu cardul de debit, cu telefonul mobil la un POS sau online, va fi rotunjită până la următorul multiplu de 5. De exemplu: dacă plătești 22 de lei, suma e rotunjită la 25 de lei, iar 3 lei se duc în economii.

Pe 8 mai, ING a anunțat că 32.000 clienți au activat opțiunea, iar 82% dintre ei au economisit deja și 41% dintre ei au activat opțiunea de multiplicator.


Articolul original

Pe platforma cu starea serviciilor, ING Bank notează că e vorba de-o disponibilitate parțială pentru clienții care au nevoie să folosească Home’Bank pe web și mobil. Vestea bună e, deci, că poți face tranzacții la bancomat, dacă ai drum, iar call centerul încă n-are probleme. Totodată, poți plăti cu ING Pay sau Apple Pay.

Ultimele probleme grave pe care le-a avut ING Bank au fost în ianuarie 2019. Totuși, la acel moment a fost vorba de un atac informatic.

Banca a revenit ulterior și-a explicat că pe 17 ianuarie 2019 a înregistrat intermitent un volum crescut al traficului de internet către serviciile online. Asta înseamnă platforma de internet banking retail – ING Home’Bank, internet banking pentru companii IMM-uri (ING Business) și tranzacții online. Firesc, cum se întâmplă online, asta a dus la intervale de timp în care serviciile n-au fost disponibile.

Banca a mai întâmpinat dificultăți cu serviciile și în vara lui 2019. Pe 30 august, au fost afectate tot serviciile Home’Bank Web și Mobile. Banca a transmis la acel moment că a fost vorba doar de indisponibilitate parțială.

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele