Veste proastă de la Apple: iPhone 6s are probleme grave. Ce poți face în acest caz?

Veste proastă de la Apple: iPhone 6s are probleme grave. Ce poți face în acest caz?
12:21 07.10.2019

iPhone 6s e un telefon lansat de Apple în 2015, dar abia acum a fost descoperită o problemă destul de mare cu el. În unele cazuri, telefonul nu mai pornește și singura șansă e un service. Apple zice că repară gratuit modelele afectate.

Chiar dacă iPhone 6s e un telefon lansat în urmă cu patru ani, el a fost fabricat până de curând. Apple susține că cele mai afectate dispozitive sunt cele fabricate între octombrie 2018 și august 2019. Atât versiunea standard, cât și cea Plus sunt afectate.

Conform companiei, aceste telefoane nu mai pot fi pornite din cauza unei probleme de ordin tehnică, de vină fiind o componentă din telefoane. Programul prin care pot fi reparate gratuite a fost denumit: „Programul de service pentru problema nepornirii”. Ceea ce e destul de direct.

iPhone 6s a fost fabricat până recent, dar nu pentru toți

Dacă în Statele Unite ale Americii și Europa e puțin probabil să existe această problemă, compania a produs și vândut telefonul în alte regiuni. Astfel, pe baza codului de identificare, poți afla dacă al tău iPhone 6s are probleme. Îl verifici aici.

Trebuie să mai știi și că, dacă telefonul are probleme de altă natură, cum ar fi un ecran spart, acea reparație trebuie făcută înainte ca Apple să îl verifice pentru problema cu pornirea.

În cazul în care telefonul tău se regăsește pe listă, acesta poate fi reparat printr-un Apple Store, trimis prin poștă sau printr-un dealer autorizat Apple. Vestea ceva mai bună e că dacă ai avut un iPhone 6s cu problema asta, dar l-ai reparat pe cont propriu, poți cere bani înapoi de la Apple.

Dată fiind perioada în care au fost fabricate modele care ar putea avea probleme, Apple susține că oferă această reparare gratuită doar dacă telefonul e mai nou de doi ani. La nivel internațional, compania oferă o garanție de un an.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Sursa: Ars Technica