Probleme la BCR: cum justifică banca eventualele dificultăți la plăți sau retrageri

Probleme la BCR: cum justifică banca eventualele dificultăți la plăți sau retrageri
16:37 11.10.2019

Mai mulți clienți BCR s-au plâns pe 10 octombrie că tranzacțiile nu sunt înregistrate corect. Conform băncii, e posibil să se întâmple asta, pentru că lucrează la ceva.

BCR a transmis pe Facebook că e posibil ca azi, 10 octombrie, să te lovești de niște probleme cu tranzacțiile. „Lucrăm la o serie de migrări de echipamente hardware, în această perioadă, așa că e bine să știți că pot să apară intermitențe în procesul de autorizare a cardurilor, precum și în cel de funcționare a POS-urilor”, a transmis BCR.

Dacă ești una dintre persoanele care se regăsesc în situația asta, ți se recomandă să suni la BCR. Ai apel gratuit în call center: 0800.801.227 sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate la tarif normal).

Ce înseamnă mesajul BCR și ce ar trebui să înțelegi

Chiar dacă BCR spune că totul va fi bine, cel mai sigur ar fi să folosești alt card sau să faci rost de niște cash. Dat fiind că e vorba de sistemul băncii, e posibil să nu funcționeze nici aplicația de mobile banking.

Operațiunile cu cardul sunt cele mai afectate, atât la retragere, cât și la plăți. Și cum BCR încă n-are Apple Pay, dacă ai iPhone, nu prea ai alternative. Pe Android ai putea activa George Pay și să plătești cu telefonul, dar situația e la fel de incertă. Unii dintre clienți s-au gândit cu teamă la momentul în care le-au dispărut bani din conturi.

La acel moment, BCR a spus că totul a pornit fix de la sistemul informatic actualizat acum. „În cursul lunii [mai], au fost efectuate o serie de actualizări de sisteme IT, care au provocat sporadic o serie de operaţiuni efectuate de unii clienti. Am soluţionat punctual fiecare caz reclamat, prin informarea clienţilor şi rambursarea sumelor, acolo unde au existat reclamaţii întemeiate”, a transmis Cătălin Ioniţă, reprezentant BCR. „În cazul în care cunoaşteti vreun caz concret, rămas nesolutionat, vă rugăm să ni-l comunicaţi şi vom face toate demersurile necesare pentru rezolvarea acestuia cât mai prompt posibil”.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: