Netflix îți arată ce nu trebuie să ratezi, printr-o schimbare importantă

Netflix îți arată ce nu trebuie să ratezi, printr-o schimbare importantă

Cei de la Netflix au fost foarte secretoși când vine vorba de numărul celor care le vizionează show-urile. Deși acel detaliu va rămâne în continuare un secret, un top 10 oficial te va ajuta să înțelegi mai bine ”ce merge” pe serviciul de streaming.

Se zvonește de mult timp că cei de la Netflix lucrează la schimbări mai mult sau mai puțin radicale pentru cea mai populară platformă de streaming contra cost din lume. Una dintre ele implică revoluționarea, într-o oarecare măsură, a mecanismului de recomandări. La ora actuală, recomandările bazate pe ceea ce ai văzut deja, te bagă într-o bulă de conținut din care tinde să devină imposibil să ieși. Acest lucru se va schimba, dacă vei vedea un top 10 cu cele mai populare filme și seriale.

Sub forma unui test pe un public restrâns, format din abonații britanici la Netflix, serviciul de streaming va oferi un clasament cu cel mai vizionat conținut de pe platformă. În funcție de feedbackul provenit de la cei din Regatul Unit, se va decide răspândirea funcției și în alte colțuri ale mapamondului sau nu.

”Pentru cei care vor să se uite la ce se uită și alții, asta va face alegerea titlurilor mai ușoară. După câteva luni, vom decide dacă să închidem sau să extindem testul.”, a afirmat CEO-ul companiei într-o scrisoare dedicată investitorilor. Schimbarea pare una infimă și nevinovată, dar având în vedere că Reed Hastings a decis detalierea ei într-o scrisoare oficială, sunt șanse ca repercusiunile să fie mai mari decât pare la prima vedere.

Este important de reținut că elementele din lista respectivă nu vor fi însoțite de numărul efectiv de vizionări. Chiar și așa, va fi interesant să vezi care este raportul dintre producțiile originale și conținutul licențiat pe îndrăgitul serviciu online. Anunțul a fost făcut la scurt timp după ce Netflix a confirmat că numărul abonaților a ajuns la 148 de milioane pe întregul mapamond. S-au adăugat 9,6 milioane de abonați noi în ultimele trei luni, în contextul în care estimarea pentru această perioadă era de 8,9 milioane.

Citește și:
Sursa: Ubergizmo