Nici nu-ți închipui ce se întâmplă în fiecare minut pe internet

Nici nu-ți închipui ce se întâmplă în fiecare minut pe internet
09:47 11.04.2019

Te-ai întrebat vreodată ce se întâmplă în fiecare minut pe internet, un mediu pe care-l descoperă tot mai multe persoane pe glob?

Un minut poate părea un timp foarte scurt sau foarte lung. Într-un minut poți scrie un mail, poți schimba câteva vorbe cu un coleg, dar și într-un minut poți câștiga o competiție importantă, poți rata un avion. Ce înseamnă un minut pe internet? Câte lucruri se pot întâmpla în fiecare minut în online? Ei bine, extrem de multe lucruri.

Cei de la VisualCapitalist au adunat informațiile despre ce se întâmplă pe internet într-un minut și le-au aranjat sub forma unui infografic.

În 2019, un minut pe internet înseamnă 41,6 milioane de mesaje trimise pe Facebook Messenger, aproape 1 milion de dolari cheltuiți online, aproape 700.000 de ore privite pe Netflix și 188 de milioane de mailuri trimise. Cum se compară activitatea din 2019 cu cea de anul trecut?

Internetul este un mediu dinamic și în fiecare zi noi persoane se conectează la internet. Drept urmare este și normal ca serviciile de internet să fie accesate mai des.

Câte căutări se fac pe Google în fiecare minut

Dacă în 2018, la fiecare 60 de secunde, Google primea 3,7 milioane de cereri de căutare, în acest an acest număr a crescut la 3,8 milioane de căutări.

Una dintre metodele prin care oamenii ajung online o reprezintă smartphone-ul. De aceea vedem că numărul aplicațiilor descărcate în fiecare minut a crescut de la 375.000 în 2018 la 390.030 în 2019.

Platformele ca Netflix și Instagram au crescut într-un ritm alert. Dacă pe Netflix, în 2018, în fiecare minut erau consumate 266.000 de ore, în 2019 numărul acesta a ajuns la 694.444. La fel și Instagram, și-a dublat numărul de utilizatori prezenți în fiecare minut de la 174.000 la 347.222.

Totuși, nu toate serviciile cresc și putem vedea că activitatea pe Facebook sau pe email nu crește la fel de mult ca celălalte platfome și asta poate datorită faptului că oamenii migrează pe platforme alternative (alte rețele de socialiare, Slack înlocuiește mailul la muncă etc).

Snapchat a pierdut mult din cauza design-ului nou al aplicației și numărul de Snaps create a scăzut cu 300.000.