Huawei ”te-a furat la cântar”, din nou: imaginile mincinoase pentru promovarea Huawei P30

Huawei ”te-a furat la cântar”, din nou: imaginile mincinoase pentru promovarea Huawei P30
08:45 12.03.2019

La cât de mare este internetul, te-ai aștepta să fie imposibil de găsit sursa unor imagini folosite de echipa de marketing a Huawei. Din păcate, posterele publicate pentru promovarea Huawei P30 sigur nu includ fotografii făcute cu telefonul.

În luna august a anului trecut, Huawei a folosit în campaniile de marketing pentru smartphone-ul Nova 3 câteva imagini care au fost imortalizate cu un DSLR. În urmă cu câțiva ani, o fotografie postată de chinezi pe pagina de promovare a Huawei P9 părea făcută cu telefonul, dar EXIF-ul a scos la iveală că fusese imortalizată cu un Canon EOS 5D Mark III în valoare de 4500 de dolari la momentul publicării reclamei. huawei p30 ad2

Pentru că eforturile mincinoase au fost încununate ”de succes” în trecut, al doilea producător de mobile din lume s-a gândit să-și încerce din nou norocul cu fotografii profesionale promovate ca fiind făcute cu telefonul. De această dată, s-a încercat promovarea iminentului Huawei P30 cu imagini cumpărate de pe site-uri de imagini stock.

Din trei postere ajunse online, s-a dovedit că cel puțin două sunt mincinoase, implicând că imaginile din centrul atenției au fost făcute cu telefonul, dar nu este deloc așa. Nu neagă nimeni că telefonul cu pricina va fi capabil de imagini spectaculoase, dar marketingul mincinos este cel puțin penibil.

getty images huawei p30

Afișele pentru promovarea Huawei P30 încearcă să atragă atenția asupra funcției de zoom optic pe care o vom vedea pe viitorul smartphone. Aparent, acesta va include o cameră periscopică cu zoom optic de cel puțin 5X. Imaginile de Marketing au fost publicate pe Weibo, Twitter-ul chinezesc.

huawei p30 marketing

Imaginea cu vulcanul de mai sus a fost imortalizată în 2009, deși Huawei și-ar dori să crezi altceva. Cea cu rățuștele a fost de asemenea identificată în portofoliul online al unui fotograf profesionist. În mod previzibil, a fost făcută cu un DSLR mult mai valoros decât telefonul ce urmează să fie vândut de Huawei.

Sursa: GSMArena