Google a găsit ultimul loc în care nu-ți afișa reclame: schimbarea din Google Assistant

Google a găsit ultimul loc în care nu-ți afișa reclame: schimbarea din Google Assistant
09:25 08.04.2019

Google Assistant este unul dintre cei mai populari asistenți virtuali pentru mobile și tocmai s-a bucurat de o actualizare care te va supăra.

Mai sunt multe lucruri de îmbunătățit la Google Assistant, inclusiv numărul de limbi străine suportate. Asta nu înseamnă însă că gigantul din Mountain View mai poate aștepta prea mult până să înceapă să-l monetizeze. Inevitabilul s-a produs odată cu noul update la serviciul online.

La fel cum vezi rezultate plătite în momentul în care cauți ceva pe Google, același lucru se va produce și când vrei să obții informații pe diverse subiecte prin intermediul Google Assistant. Nu vor apărea tot timpul, dar în momentul în care o întrebare a ta se pretează pentru rezultate online, sunt șanse foarte mari ca ceea ce vezi în fața ochilor să fie de fapt o reclamă, nu o informație ”democratică”.

Confirmarea pe marginea acestui subiect a venit de la Google, printr-o postare pe blogul oficial și, cu siguranță, va supăra câteva persoane. Informația este una cât se poate de clară. Interogările tale adresate Google Assistant ”pot include reclamele existente pe care le-ai vedea pe Google Search”, începând de astăzi.

În concluzie, dacă vrei să găsești rapid hoteluri în preajmă, primele rezultate vor fi desprinse de pe site-urile gen Booking care plătesc lunar sume generoase la Google pentru a fi în frunte.

Noua funcție ce va fi implementată la nivel global în următoarea perioadă s-a aflat în teste pe parcursul ultimelor luni. Încă din februarie, au existat online rapoarte de la utilizatori care au început să întâmpine reclame în fereastra de Google Assistant. 

Partea bună este însă că nu vei vedea reclame la orice interogare prin intermediul asistentului virtual. În cazul în care vrei să faci un calcul rapid, să identifici o melodie sau să-ți stingi becul inteligent din casă, acele operațiuni vor funcționa la fel ca înainte. Doar interogările ancorate în căutări online se vor reflecta în rezultate plătite.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI