Apple a făcut cea mai tristă reclamă de Crăciun, să-ți arate utilitatea unui iPad

Apple are o lungă istorie în a crea reclame incredibil de triste în perioada sărbătorilor. De cele mai multe ori, acestea au un mesaj optimist, dar îți rup sufletul, iar 2019 nu este o excepție de la regulă.

Cu câteva zile înainte de începerea lunii decembrie, Apple a publicat pe YouTube un clip de trei minute, precum o reclamă extinsă la iPad, cu tema sărbătorilor de iarnă și a familiiei. Clipul este intitulat Holiday – The Surprise și are o notă de subsol cât se poate de simplă, Make someone`s holiday (Bucură pe cineva de sărbători).

Aceste clipuri de câteva minute au devenit o tradiție pentru Apple și, în final, scopul lor este să-ți smulgă o lacrimă sau, în cel mai bun caz, să-ți facă pielea găinii. Diferența majoră față de ani trecuți este includerea unei melodii care s-ar putea, de una singură, să-ți stârnească un grad sporit de melancolie.

Dacă ești un fan înrăit al animațiilor Pixar, vei recunoaște cu siguranță melodia de pe coloana sonoră a secvenței de început a filmului. Creația cu pricina este realizată de Michael Giacchino și se pretează de minune pentru acest clip de sărbătoare.

În ceea ce privește conținutul efectiv al clipului, cele trei minute sunt construite în jurul efortului a doi copii care încearcă să facă ceva special pentru bunicul lor care a rămas singur la o vârstă destul de avansată, după decesul soției, la fel ca în Up. Fetițele folosesc o tabletă Apple iPad pentru a crea o prezentare cu momente din istoria familiei, începând cu nunta bunicilor. În respectiva prezentare, sunt incluse câteva cadre și cu bunica decedată, iar reacția lacrimogenă a bunicului nu întârzie să apară.

În final, într-o perioadă în care prea puțini oameni mai fac investiții semnificative în tablete, acest clip este foarte bun pentru a ilustra utilitatea acestor gadgeturi de dimensiuni generoase.

Alexandru Puiu
08:00 26.11.2019
Citește tot articolul →
Cele mai noi articole video