Zuckerberg s-a angajat să repare Facebook în 2018, de parcă nu e treaba lui

Zuckerberg s-a angajat să repare Facebook în 2018, de parcă nu e treaba lui
Alexandru Puiu
13:30 05.01.2018

Facebook nu a avut niciodată o problemă de imagine mai mare decât acum, dar Mark Zuckerberg promite să îmbunătățească serviciul în 2018.

Facebook are multe probleme. De la propagarea de știri false și până la influențarea rezultatelor alegerilor din Statele Unite, este evident că platforma nu mai este de mult timp definită doar ca un serviciu prin care să vezi ce au făcut prietenii tăi în vacanță. Din acest motiv, foarte mulți și-au pierdut încrederea în platforma creată de Mark Zuckerberg și mulți tineri migrează către Instagram, Snapchat sau alte platforme de socializare virtuală.

Încercând să atragă atenția asupra faptului că Facebook trebuie să se reinventeze în 2018 și să devină din nou o unealtă constructivă, Mark Zuckerberg a postat o scrisoare deschisă pe marginea subiectului. Aceasta poate fi parcursă în întregime mai jos. Dacă e să credem afirmațiile de mai jos, CEO-ul gigantului online își va dedica mult mai mult timp în 2018 pentru îmbunătățirea Facebook. Acesta este scopul său personal pentru anul în curs.

Această postare din partea lui Mark Zuckerberg a devenit o tradiție anuală și, de fiecare dată, CEO-ul a inclus în respectivul document ținta sa pentru acest an. În anii trecuți, și-a propus să creeze o inteligență artificială pentru confortul căminului, să viziteze toate statele din SUA sau să învețe mandarină. În acest an, este pentru prima oară când fondatorul rețelei sociale a trecut îmbunătățirea Facebook pe lista priorităților.

În același context, Zuckerberg a insistat destul de mult pe faptul că Facebook trebuie reparat și proiectul necesită foarte multă muncă. Pe lângă răspândirea de știri false, cea mai mare rețea socială din lume a devenit sinonimă cu abuzul și hărțuirea, particularități care nu ar trebui să existe pe internet. Având în vedere promisiunile făcute de Mark Zuckerberg, nu este exclus ca 2018 să fie un an mult mai bun pentru Facebook și, implicit, pentru cei peste două miliarde de utilizatori.

Comentarii
loading...