ZebraPay își schimbă numele în SelfPay ca să-ți fie mai ușor s-o recunoști

ZebraPay își schimbă numele în SelfPay ca să-ți fie mai ușor s-o recunoști
16:40 18.04.2018

ZebraPay este o companie specializată în furnizarea de soluții de plată de tip self-service. Compania trece printr-un proces de rebranding, astfel încât să aibă o imagine mai ușor de reperat.

Poate că deja îți plătești anumite facturi cu ajutorul „roboțeilor buni la toate”. ZebraPay este una dintre companiile care îți oferă aceste tipuri de servicii. Compania investește 350.000 de euro într-un proces de rebranding și își schimbă numele în SelfPay.

Adrian Badea, CEO-ul SelfPay, spune că businessul lor a trecut la următorul nivel și a simțit nevoia de schimbare pentru a se diferenția mai clar de competiție. Acesta a afirmat că, de-a lungul timpului, oamenii au folosit nenumărați termeni pentru a descrie aparatele, echipamentele, ATM-urile sau roboții cu ajutorul cărora îți reîncarci telefonul, îți plătești facturile sau îți cumperi rovinietă.

Procesul de rebranding, care implică înlocuirea elementelor de identitate vizuală propune și un nou termen pentru acestea – stație de plată. Prin intermediul lor clienți din 750 de localități din țară pot face plățile pentru 100 de servicii regionale, naționale și internaționale.

Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 26,7% în 2017 în comparație cu anul precedent și a atins nivelul de 66,3 milioane de lei. Acest avans are la bază creșterea rețelei de terminale și aprecierea semnificativă a serviciilor de plăți facturi.

În 2017, 7,5 milioane de tranzacții au fost operate prin terminalele de plată ale companiei. Rețeaua cuprinde 3.000 de stații de plată, la care poți să efectuezi și plăți e-money. Astfel, numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017.

„Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi și conceptul de «stație de plată», mult mai ușor de identificat în rândul clienților noștri, ne determină să anticipăm în 2018 o creștere de cel puțin 70% a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții comparativ cu anul trecut”, a mai declarat Adrian Badea.