Site-ul care cere bani ca pe Simona Halep să apară România

Site-ul care cere bani ca pe Simona Halep să apară România
Răzvan Băltărețu
19:13 07.02.2018

Un fost ministru a spus că România poate dona ca să apară numele țării pe echipamentul folosit de Simona Halep. Ideea strălucită și-a găsit un ecou în online printr-un site care face fix ce-a făcut România pentru sportivi: nimic. 

„Atât de mult ne place să ne victimizăm că nimeni nu a venit cu un proiect simplu, uşor de realizat, un proiect de solidaritate şi acţiune colectivă. Să facem o colectă publică pentru Simona, am putea aduna, în câteva zile, donând fiecare fan câte puţin, mai multe milioane de euro pentru a fi noi, poporul român, sponsorul acestei fete care aduce imagine bună României şi mare bucurie fiecăruia dintre iubitorii sportului”, a scris pe Facebook Vasile Dîncu, fost ministru al Dezvoltării.

Probabil nici el nu s-a luat în serios, că și-a intitulat mesajul: „Un pic de demnitate, un pic de efort şi un proiect de CENTENAR”, dar s-a găsit cineva căruia să i se pară o idee bună. Așa a apărut un site care te îndeamnă să-ți arăți susținerea pentru Simona Halep și să spui că ai strânge ca să apară România pe pieptul ei.

Subiectul a început de la lipsa de contract, înainte de Australian Open, între Simona Halep și vreun brand mare. Mai mereu, sportivii apar în haine cu câte o marcă pe ele (sau mai multe). Simona Halep n-a avut așa ceva la competiția din Australia. Adidas a renunțat la colaborare, după ce negocierile n-au avansat bine.

Site-ul se numește romaniaforhalep.com, are câteva poze cu Simona Halep și câteva detalii despre această cursă a donațiilor. Își propune să arate că românii ar da două milioane de euro pentru tricoul Simonei. Sigur, nu se face nicio donație propriu-zisă, ci doar completezi câmpul, îți ia datele și poți lăsa un mesaj pentru sportivă care sigur nu va ajunge la Simona Halep.

Cine a înregistrat acest site pentru colecta „Simona Halep”

Crezi că e o mișcare de publicitate cum a fost la Bernie Speed Test? Fix asta e. Cu diferența că acel site avea umor și demonstra un punct de vedere valid.

Domeniul e înregistrat de Adrian Docea, creative director al agenției Heraldist & Wondermarks din Cluj. Agenția a avut, în trecut, și o idee despre cum prințul Charles ar trebui să fie prinț de Transilvania. Și probabil alte câteva din aceeași categorie care au trăit mai mult sau mai puțin pe internet.

Site-ul e înregistrat pe 6 februarie și va fi activ până anul viitor, dacă nu mai prelungește abonamentul. Dacă ești curios, s-au strâns aproape 5.200 de euro (la ora publicării articolului), sumă care e la fel de valoroasă ca un like pe Facebook.

Comentarii