Samsung vrea să lanseze telefonul pliabil mai devreme decât credeai

Samsung vrea să lanseze telefonul pliabil mai devreme decât credeai
10:39 04.09.2018

După luni întregi și chiar ani de speculații, telefonul pliabil de la Samsung e, în sfârșit, aproape de lansarea oficială.

Au trecut câteva luni de când Samsung însăși a recunoscut că lucrează la un telefon pliabil, iar compania a susținut chiar că nu va fi un produs singular, creat doar pentru a lansa un astfel de dispozitiv. Ce n-a menționat compania sud-coreeană până acum, însă, a fost o dată de lansare, cel puțin estimativă.

DJ Koh, CEO-ul diviziei de mobile a Samsung, a confirmat că firma va lansa telefonul pliabil undeva spre finalul anului. Acesta a adăugat că e timpul ca Samsung să livreze un dispozitiv pliabil, după ce mai multe sondaje făcute cu clienții au arătat că există o piață pentru acest tip de smartphone.

Informațiile inițiale arătau că telefonul pliabil ar putea ajunge pe piață la începutul anului viitor. Totuși, pe fondul temerilor că rivalii chinezi ar putea culege laurii, Koh declara acum trei săptămâni că Samsung ar dori să fie primul producător care aduce un astfel de smartphone pe piață.

Astfel, nu trebuie să fie o surpriză foarte mare faptul că Samsung a decis să lanseze telefonul în următoarele luni. O dată de lansare precisă încă nu a fost oferită, dar Koh a declarat că dispozitivul ar putea fi dezvăluit la Samsung Developers Conference. Evenimentul are loc pe 7-8 noiembrie, în San Francisco.

DJ Koh a declarat pentru CNBC că obiectivul Samsung este să diferențieze experiența de utilizare între stilul pliat și cel extins. Acesta spune că utilizatorii vor putea folosi majoritatea funcțiilor importante cât telefonul este pliat. Koh menționează că ”chiar și dacă este desfășurat, ce beneficiu aduce telefonul în comparație cu o tabletă? Dacă experiența desfășurată e aceeași cu a unei tablete, de ce ar cumpăra oamenii noul telefon”, se întreabă retoric directorul diviziei de mobile.

Acesta mai adaugă că toate funcțiile și inovațiile aduse de Samsung trebuie să transmită un mesaj clienților, ca aceștia să înțeleagă de ce compania a făcut fiecare lucru așa cum l-a făcut.

Etichete: