Netflix a avut succes cu „El Chapo”, așa că mai toarnă alte cinci producții
Netflix profită de succesul înregistrat cu drama polițistă „El Chapo” și are de gând să colaboreze pentru alte cinci producții de acest gen.
Netflix și Univision Fusion Media Group și-au unit din nou forțele pentru a produce cel puțin cinci spectacole, atât în engleză, cât și în spaniolă, cu care să continue succesul înregistrat cu prima lor colaborare. Decizia vine după ce „El Chapo” a fost un real succes pentru spanioli, dar și pentru publicul fidel Netflix. E drept, filmele și serialele cu și despre droguri mereu au prins la public.
Următorul val al parteneriatului începe cu „Tijuana”, o serie de drame spaniole. Nu se știe de când va apărea pe ecrane, însă producția propriu-zisă începe din aprilie.
După modelul „El Chapo”, seria va fi difuzată de Univision din Statele Unite, înainte de a fi difuzată în întreaga lume de cel mai popular serviciu de streaming. Aplasat în orașul de frontieră mexican, „Tijuana” va debuta cu asasinarea unui candidat la președinție. În timp ce reporterii ziarului local caută răspunsuri în ceea ce privește asasinarea, sperând să elucideze misterul, ei descoperă o rețea coruptă care le pune viața în pericol.
FMG și Netflix colaborează și la alte două serii suplimentare, în limba spaniolă, dar și pentru două documentare în limba engleză.
Primul sezon „El Chapo” a debutat pe Univision Network în aprilie 2017 și pe Netflix la nivel mondial în iunie 2017. De la premiera pe Netflix, serialul a devenit una dintre cele mai vizionate serii din Mexic, dar și din întreaga lume. Ambele părți au motive puternice pentru a continua o colaborare de acest fel. Univision își extinde amploarea programării hispanice, mai ales limba, în Statele Unite, în timp ce Netflix se axează pe strategia de lungă durată prin care să atragă, dar și să mențină constant un public larg.