RCS & RDS se laudă cu numărul clienților veniți din alte rețele

RCS & RDS se laudă cu numărul clienților veniți din alte rețele
08:46 11.01.2017

RCS & RDS și-a lansat propria rețea de telefonie mobilă, Digi Mobil, în urmă cu aproape trei ani. De atunci și până acum, se pare că operatorul a reușit să ”fure” un număr impresionat de clienți de la alte rețele. 

Potrivit unui comunicat RCS & RDS remis Playtech, compania ar fi ”furnizorul cu cele mai multe numere primite prin portare”. Astfel, Digi Mobil ar fi reușit să convingă un milion de clienți ai altor operatori.

Digi Mobil, rețeaua de telefonie mobilă a RCS & RDS, înregistrează  în prezent peste 3 milioane de abonați, persoane fizice și juridice, în mai puțin de trei ani de la relansarea serviciului. În prezent, rețeaua 3G Digi Mobil acoperă peste 97% din populaţie, iar reţeaua 4G a atins pragul de 37%.

„Succesul Digi Mobil se datorează în egală măsură eforturilor pe care compania le-a făcut constant, cât și utilizatorilor care au avut încredere într-un serviciu nou, aflat la început de drum. Avem certitudinea că vom îmbunătăți permanent serviciile mobile, investiția în tehnologia 4G fiind acum prioritară, astfel încât să ajungem la cât mai mulți utilizatori cu aceasta. Este un efort gradual și susținut pentru creșterea capabilitaților rețelei, 4G fiind următoarea tendinţă importantă pentru consumul optim de internet mobil. Astfel, vom putea să susţinem fără nicio problemă creșterea de trafic a clienților actuali, precum și traficul noilor clienți care ne vor alege.” afirmă Valentin Popoviciu, Vicepreședinte RCS & RDS. 

Strategia RCS & RDS privind Digi Mobil a fost una simplă: cu toate, la început, nu oferea o acoperire foarte mare, prețurile erau foarte scăzute, iar traficul de date era nelimitat (bineînțeles, cu limitări de viteză după o anumită cantitate de date consumată). Acum, acoperirea este semnificativ mai bună și încep să crească și vitezele de descărcare, iar prețurile au rămas, în continuare, mai scăzute decât cele ale competiției.