Noile reclame Apple îți arată cum tehnologia schimbă viețile persoanelor cu dizabilități

Apple a lansat campania ”Designed for Everyone”, care conține șapte reclame ce prezintă oameni cu dizabilități care beneficiază de tehnologie.

Conform Organizației Mondiale a Sănătății, mai bine de un miliard de oameni din întreaga lume au o formă de dizabilitate. Apple marchează ziua de conștientizare a accesibilității globale, de pe 18 mai, prin intermediul campaniei Designed for Everyone, care face profilul a șapte persoane cu dizabilități și ne arată modurile în care acestea beneficiază de tehnologiile asistive.

Carlos Vasquez este solistul, toboșarul și managerul trupei Distartica, Acesta și-a pierdut vederea în copilărie, suferind de glaucom. Ian MacKay este un ciclist paralizat de la gât în jos, dar care are de gând să călătorească 4500 de kilometri pe traseul Olympic Discovery.

Meera Phillips este o jucătoare de fotbal care nu-și poate folosi vocea din cauza schizencefaliei, care afectează atât vorbirea, cât și controlul funcțiilor motorii. Todd Stabelfeldt este tetraplegic, dar asta nu-l împiedică să fie inginer software și un antreprenor de succes.

Andrea Dalzell se pregătește să devină asistentă medicală și are de-a face cu spina bifida. Patrick Lafayette este producător de muzică și DJ de radio în New York, cu toate să suferă de o dizabilitate care îi afectează vederea. Nu în ultimul rând, avem cazul lui Shane Rakowski, un dirijor de trupă la o școală gimnazială, care își practică meseria chiar dacă suferă de deficiențe de auz.

Fiecare dintre aceștia beneficiază de ajutor din partea tehnologiilor Apple, care se concentrează din ce în ce mai mult pe colecția de aplicații de accesibilitate, care îi ajută pe pacienții cu deficiențe de vedere, de auz, de vorbire, de învățare sau motorii.

Citește tot articolul →
Cele mai noi articole video