Adolescenții își pierd interesul pentru Facebook: ce platforme preferă

Adolescenții își pierd interesul pentru Facebook: ce platforme preferă
Alexandru Puiu
23:44 23.08.2017

Adolescenții se plicitisesc repede, iar Facebook se pare că nu face suficient de multe schimbări încât să le mențină viu interesul celor mai tineri utilizatori.

De-a lungul anilor, au apărut mai multe studii care atestau că media de vârstă a utilizatorilor de pe Facebook a crescut. Cu alte cuvinte, în timp ce părinții multora dintre noi au devenit activi pe cea mai populară rețea de socializare, adolecenții au migrat către alte rețele de socializare mai hip și trendy. Între timp, Facebook a încercat să fure funcții din Snapchat și să modernizeze modul de funcționare al Instagram cu scopul de a-l face mai atrăgător.

eMarketer este cea mai recentă companie care a publicat un raport referitor la interesul descrescător al tinerilor pentru Facebook. Aceeași insituție s-a aruncat și la câteva previziuni referitoare la același trend îngrijorător pentru compania lui Mark Zuckerberg. În contextul în care eMarketer nu a făcut niciodată în trecut astfel de afirmații, informațiile publicate de ei au toate motivele să fie ancorate în realitate.

Ca referință, întregul raport face referire la persoanele cu vârsta între 12 și 17 ani, indivizi care sunt foarte influențabili și care, prin prisma părinților, încep să aibă o putere de cumpărare. De aceea, este foarte important să-i câștigi ca utilizatori pe o rețea de socializare.

Conform aceluiași raport ajuns online, adolescenții care rămân pe Facebook nu mai interacționează la fel de mult cu postările existente și postează din ce în ce mai puțin. În contextul în care eMarketer vede o scădere de 3,4% printre cei 14,5 milioane de utilizatori de Facebook cu vârste între 12 și 17 ani, vorbim de aproape 500.000 de utilizatori care au migrat către altceva.

Extrapolând, chiar și tinerii cu vârste până în 25 de ani petrec mai puțin timp pe Facebook și își dedică atenția către Instagram și Snapchat. Oficialii eMarketer sunt de părere că Snapchat va înregistra o creștere pe segmentul utilizatorilor între 18 și 24 de ani de aproximativ 19,2%.

loading...