Google Playables sunt reclamele interactive prin care testezi jocuri înainte să le cumperi

Google Playables sunt reclamele interactive prin care testezi jocuri înainte să le cumperi
14:00 04.03.2017

Google vine cu o inițiativă prin care le va permite utilizatorilor să testeze jocurile direct în browser înainte de a le instala și achiziționa.

Acest lucru le-ar permite producătorilor de jocuri să atragă mai mulți clienți. Este vorba despre reclame interactive, denumite „Playables”, care funcționează în HTML5 și care îți permit să descoperi și să testezi jocurile pe care le găsești pe orice site, fără a plăti, conform Digital Trends.

Deși util, conceptul nu este tocmai nou, dar propunerea celor de la Google este diferită și, probabil, mai atrăgătoare pentru că avem în vedere o companie gigant care îți va deschide mai multe porți decât un proiect al unui producător mult mai mic. În consecință, proiectul Playables va distribui reclame interactive pe multe dintre platformele deținute de Google, printre care amintim de YouTube, Google Search și de Play Store, dar nu pierdem din vedere nici milioanele de aplicații care se folosesc de rețeaua Google Display Network.

Ideea nu rămâne doar la stadiul de teorie, ci se anunță că Playables va fi lansat pe piață în lunile care urmează.

Pe lângă această știre, Google anunță implementarea altor două măsuri care să crească vizibilitatea și vânzările aplicațiilor. Astfel, compania susține că algoritmii pe baza cărora Play Store îți sugerează jocurile pe care să le instalezi vor cunoaște îmbunătățiri. Aceștia vor ține cont de timpul pe care l-ai petrecut testând aplicațiile, frecvența și evaluările pe care le-ai oferit, dar și de descărcările tale.

În acest mod, Google speră să crească vizibilitatea și succesul jocurilor și aplicațiilor mai puțin cunoscute, peste care nu ai da decât dacă ți-ar sugera cineva să arunci o privire asupra lor.

O altă schimbare a celor de la Google pe care trebuie să o menționăm vizează vizibilitatea prețurilor de achiziționare a aplicațiilor. Dacă înainte producătorii de jocuri nu puteau afișa decât prețul actual creațiilor lor, acum ei pot sublinia că o anumită aplicație are un discount și pot comunica pe ce perioadă de timp ea va mai avea prețul afișat. O idee ingenioasă care îți va permite să îți plănuiești cheltuielile mult mai eficient.

loading...