Acest gadget îți permite să-ți ”dresezi” electrocasnicele [VIDEO]

Acest gadget îți permite să-ți ”dresezi” electrocasnicele [VIDEO]
13:55 03.02.2017

Odată cu apariția unor noi tehnologii, gadgeturile pe care le folosim devin din ce în ce mai smart, iar unele dintre acestea au început să încorporeze o formă de control pe bază de gestică.

Gadgetul despre care vom discuta este inspirat din vechiul Clapper, o aplicație prin care poți aprinde și stinge lumina printr-o bataie de palme. Acesta are la bază o cameră care poate fi atașată dispozitivelor electronice și prin intermediul căreia proprietarii le pot învăța să reacționeze la anumite mișcări și comportamente, conform Digital Trends.

Cum putem observa din clipul atașat, Objectifier-ul, care este denumirea gadgetului, poate învăța cu ușurință să aprindă o lampă la deschiderea unei cărți și să o stingă la închiderea acesteia sau cum să pornească muzica în urma unei mișcări de dans și așa mai departe. În esență, proprietarul poate deveni dintr-un consumator pasiv, unul activ care poate învăța obiecte electronice din apropiere să răspundă la un anumit tip de mișcare.

Cu toate că pare să sune ca și cum utilizatorii ar avea nevoie de cunoștințe avansate în domeniul inteligenței artificiale pentru a putea dibui cum să utilizeze gadgetul, este liniștitor de știut că există o aplicație pentru smartphone care preia majoritatea îndatoririlor. Tot ceea ce trebuie să facă proprietarul este să realizeze o mișcare sau un gest unic la care ar vrea ca obiectul electronic să reacționeze.

Datorită acestei abordări foarte simple, oricine poate pune mână pe dispozitiv și, împreună cu aplicația smartphone, poate deveni regizorul propriei tehnologii domestice.

Totuși, utilizatorii trebuie să aibă în vedere faptul că tehnologia nu este fără de cusur și că aplicațiilor electrocasnice le poate lua puțin timp să învețe să răspundă la acești stimuli. Cu toate că gadgetul nu este pefect, este totuși impresionant și ne arată o nouă abordare prin care putem transforma obiectele obișnuite în dispozitive pe care le putem controla prin gestică.